Lietuvos verslas galės naudotis nauja paslauga, kuri dėl brangumo ir sudėtingumo iki šiol buvo prieinama tik didžiosioms bendrovėms.
„Tele2“ pristatyta paslauga TASKER leis logistikos, apsaugos, aptarnavimo, paslaugų ir kitoms bendrovėms efektyviau valdyti įmonės procesus, skirstyti užduotis darbuotojams, stebėti darbų eigą realiu laiku, skaitmeninti dokumentus. Taip bus taupomi laikas, resursai ir pinigai.
Iki šiol Lietuvoje tokiais technologiniais sprendimais daugiausia naudojosi didžiosios bendrovės. Paprastai jie kuriami pagal specialų užsakymą, todėl yra brangūs ir sunkiai pritaikomi kitoms bendrovėms.
Be to, įprasta tokiems IT sprendimams naudoti specialius duomenų perdavimo terminalus, o TASKER diegiamas į paprastas planšetes ir išmaniuosius telefonus. Tai dar labiau sumažina išlaidas ir leidžia verslui gauti grąžą iš naudojamų išmaniųjų įrenginių.
TASKER skirta visoms bendrovėms, kurių darbuotojai atlieka apibrėžtas užduotis skirtingose miesto ar šalies vietose. Užduotis, pavyzdžiui, nuvežti prekes, jie gaus tiesiai į išmanųjį telefoną, o jos atlikimą klientas patvirtins tame pat telefone, pasirašydamas jo ekrane.
„TASKER nauda yra ne tik patogumas, bet ir mažesnės išlaidos bei didesnis efektyvumas. Popieriniai dokumentai nepasimes, akimirksniu pasieks biuro darbuotojus, sąskaitos bus išrašomos greičiau ir atsiskaitymai vyks greičiau. Darbuotojams taip pat bus paprasčiau dirbti, ir jie galės padaryti daugiau“, – sakė Deividas Praspaliauskas, „Tele2“ verslo plėtros vadovas.
Rengiant TASKER, „Tele2“ pasinaudojo nauju veiklos modeliu – paslauga sukurta partnerystės pagrindais su IT sprendimų kūrėjais „iTo“. Paslaugos pobūdis ir kompleksiškumas lėmė, kad jai sukurti būtinos tiek specifinės IT kompetencijos, tiek mobiliojo interneto infrastruktūra.
„TASKER galima pritaikyti pagal kiekvienos bendrovės poreikius ir verslo procesus, net ir naudojamą darbinę kalbą. Paprasta bei patogu naudotis bus ir darbuotojams“, – sakė Paulius Lazauskas, „iTo“ direktorius.
Viena iš paslaugos ypatybių yra lengva integracija su bendrovių naudojamomis ryšių su klientais valdymo (CRM) ir buhalterinės apskaitos programomis. Paprastai būtent poreikis keisti šias svarbiausias IT sistemas trukdo verslui pasinaudoti technologinėmis inovacijomis.
LOGIN 2013 apdovanojimuose TASKER pripažinta geriausia paslaugų ir įrankių programėle. Ji taip pat buvo palankiai įvertinta „Vilniaus inovacijų forumo 2013“ dalyvių.
Tarp „Tele2“ paslaugų vartotojų būtent verslo klientų dabar daugėja labiausiai. Per pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, jų padaugėjo 7,6 proc., iki 134,6 tūkst.