Eilei ekspertų iki šiol kyla klausimas, kodėl „Facebook“ už 2 mlrd. dolerių įsigijo kompaniją „Oculus VR“, kuriančią virtualios realybės akinius „Rift“. Panašu, kad viena iš priežasčių atskleista paties „Oculus VR“ vykdomojo direktoriaus Brandan Iribe.
Duodamas interviu leidiniui „TechCrunch“, B. Iribe teigė, kad socialinio tinklo ir „Oculus VR“ bendrų pastangų galutiniu rezultatu turi tapti MMO žaidimas, kuris išnaudos visus virtualios realybės privalumus, o žaidimo visatoje galės sudalyvauti milijardas žmonių.
Nors „Oculus VR“ vadovas pripažįsta, kad toks žaidimas pareikalaus didesnio tinklo, nei bet kuri kita iš dabar egzistuojančių, tačiau „Facebook“ yra puiki vieta projekto startui.
Didžiausio pasaulyje socialinio tinklo auditorija taip pat galėjo tapti viena iš priežasčių, kodėl įvyko sandoris tarp dviejų kompanijų. „Jūs norite sukurti platformą, kuri turi milijardą vartotojų, arba jums užtenka 10, 20 ar 50 milijonų?“, – retoriškai klausė B. Iribe, kartu pastebėdamas, jog šiuolaikinių žaidimų konsolių pardavimai smarkiai mažesni, nei mobilių įrenginių.
Jo teigimu, pagrindiniu „Oculus VR“ tikslu yra platformos sukūrimas, kuri leis žmonėms bendrauti „veidas į veidą“. Ir nors šiuo atveju pašnekovas atrodys tarsi animacinio filmo personažas, tačiau nuo kažko pradėti juk reikia!