UAB „Skaitos kompiuterių servisas“ (toliau - SKS) ir kontaktų centrų verslo lyderė Lietuvoje UAB „Lintel“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį, leidžiančią „Lintel“ naudotis „SKS vaistai“ duomenų baze, teikiant visuomenei informaciją apie medikamentus informacijos telefonu 118. Skambinantieji šiuo telefonu nuo šiol galės gauti įvairiapusišką informaciją apie juos dominančio vaisto savybes ir vartojimą, susipažinti su vaistų kompensavimo sąlygomis, sužinoti, kur artimiausia vaistinė, prekiaujanti reikiamu medikamentu, vidutinę jo kainą bei įvairių gamintojų vaistinėms tiekiamus analogus.
„Džiaugiamės, kad bendradarbiavimo su „Lintel“ dėka informacija, sukaupta mūsų duomenų bazėje, taps lengvai pasiekiama ne tik interneto vartotojams, bet ir kiekvienam telefonu besinaudojančiam žmogui“, - sako Virginijus Jasaitis, SKS direktorius.
„Stengiamės, kad kiekvienas paskambinęs informacijos telefonu 118 gautų atsakymą bet kokiu jam rūpimu klausimu“, - sako Daiva Urbanavičienė, UAB „Lintel“ generalinė direktorė – „Šios sutarties pasirašymas suteiks galimybę kiekvienam žmogui gauti informaciją apie vaistus greitai ir patogiu būdu“.
Anot p. D. Urbanavičienės, „Lintel“ informacijos telefonu 118 kiekvieną mėnesį sulaukia per 900 000 skambučių.
SKS pradėjo teikti visuomenei išsamią informaciją apie šalyje registruotus vaistus interneto svetainėje www.vaistai.lt praėjusių metų kovo pabaigoje. Anot SKS farmacinės informacinės sistemos skyriaus vadovės Vilmos Ulevičienės, informacinės svetainės, veikiančios bendrovės sukurtos ir administruojamos elektroninės vaistų prekybos sistemos „SKS vaistai“ pagrindu, lankytojų skaičius pernai kas ketvirtį didėdavo maždaug dvigubai.
„Tikimės, kad sausio pabaigoje, t.y. per dešimt veiklos mėnesių, apsilankymų svetainėje skaičius sieks 500 000“, - sako p. V. Ulevičienė.
SKS - viena pirmųjų IT bendrovių Lietuvoje. Greta kompiuterinės įrangos prekybos ir jos priežiūros, kompanija teikia klientams tarnybinių stočių ir tinklų instaliavimo ir priežiūros, internetinių verslo valdymo sistemų kūrimo ir įdiegimo paslaugas, bei duomenų saugumą užtikrinančius sprendimus.
UAB „Lintel“, dukterinė AB „Lietuvos telekomas“ įmonė, yra didžiausia kontaktų centrų paslaugas teikianti įmonė Lietuvoje, aptarnaujanti 16 mln. kontaktų per metus ir valdanti 4 kontaktų centrus. Bendrovė teikia klientų aptarnavimo (pagalbos, informacijos linijos, užsakymų aptarnavimas), duomenų bazių valdymo, pardavimo telefonu paslaugas, atlieka rinkos tyrimus bei viešosios nuomonės apklausas.