Klientų migracijoje tarp ryšio operatorių – įdomios permainos: „Bitė Lietuva“ po kelių mėnesių džiaugsmo, jog pritraukia daugiausiai klientų iš visų trijų didžiųjų mobiliojo ryšio bendrovių, puolė į gilią duobę. Tuo tarpu jau daug mėnesių iš eilės daugiausiai klientų praradinėjusi bendrovė „Omnitel“ šovė aukštyn ir netgi pasididino klientų, pereinančių iš kitų tinklų, kiekį. „Tele2“ tradiciškai laikosi trejetuko priekyje – jų klientų kiekis augo labiausiai.
„Bitė“ abiem didiesiems konkurentams perleido maždaug po dukart daugiau klientų, nei iš jų atsiviliojo – iš „Tele2“ į šią bendrovę balandžio mėnesį perėjo 2487 klientai, iš „Omnitel“ – 1708 klientai. Iš „Bitės“ į „Tele2“ perbėgo 5111 klientų, į „Omnitel“ – 3434 klientai. Viso per mėnesį bendrovė neteko 4074 pas konkurentus iškeliavusių klientų.
Įmonės atstovai tikina, jog taip yra dėl to, jog „Bitė“ beveik atsisakė telerinkodaros paslaugų: „Balandžio numerio perkėlimo rezultatus į „Bitę“ lėmė tai, kad dar kovo mėnesį iki minumumo sumažinome telerinkodaros apimtis. Taip pasielgėme atsižvelgdami į telerinkodaros problemos kontekstą rinkoje bei gausėjantį vartotojų pasipiktinimą dėl telerinkodaros skambučių. Tuo tarpu stebime, kad konkurentai savo telerinkodaros veiksmus tik dar labiau suintensyvino, naujiems klientams teikdami viešai neskelbiamus pasiūlymus, kurių negali užsisakyti jų esami klientai“, – sakė įmonės atstovė spaudai Rūta Latinytė.
Tuo tarpu „Omnitel“ džiūgauja – pirmąkart per pastaruosius 12 mėnesių šios įmonės klientų migravimą atvaizduojanti kreivė pakilo aukščiau nulio atžymos. „Tele2“ iš šio operatoriaus nuviliojo 3110 klientą, o patys prarado tik 1814, iš „Bitės“ išvilioti klientai su kaupu kompensavo santykinį pralaimėjimą jau daugiau nei pusę rinkos užimančiam konkurentui: bendras „Omnitel“ klientų kiekis dėl migracijos ūgtelėjo 442 vienetais. Džiaugsmo dėl tokių duomenų neslėpė ir „Omnitel“ prezidentas Danas Strombergas:
„Balandžio mėnesio tendencijos džiugina ir čia aš kalbu ne apie mums palankius skaičius, nes tai nėra svarbiausias dalykas. Svarbiausia, kad klientai pajustų, kad „Omnitel“ dirba kitaip – greičiau, lanksčiau, atviriau, ir suteikia daugiau. Besikeičiančios tendencijos rodo, kad esame teisingame kelyje.
Jau kovą daugiau privačių klientų atėjo į „Omnitel“ nei išėjo, balandį pasitikėjimą mumis parodė ir verslo klientai. Manau, kad numerio perkėlimo tendencijų pasikeitimas įvyko ne dėl vienos priežasties. Mes keičiamės kaip įmonė, greičiau priimame sprendimus, įsiklausome ir girdime klientus, atsisakome formalumo ir biurokratinio požiūrio. Taip pat toliau daug investuojame į tinklus – mūsų 2G ir 3G tinklai jau dengia beveik visą šalies teritoriją, siūlome plačiausią 4G LTE aprėptį. Po to, kai kovo mėnesį atidarėme 4G tinklą išmaniesiems telefonams, girdime iš savo klientų, kad tai buvo reikalingas žingsnis, suteikęs jiems naujų naudų ir geros patirties“.
Numerių perkėlimas bendrą „Tele2“ klientų duomenų bazę išaugino 3769 įrašais. „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas situaciją komentavo lakoniškai: „Tendencijos jau aštuntus metus lieka nepakitusios. Vartotojai renkasi „Tele2“.