Yra kompanijų, kurios slepia tikslų parduotų tam tikrų produktų skaičių. Jau kuris laikas „Kindle“ skaityklių ir planšetinių kompiuterių pardavimų statistikos neplatina „Amazon“, tuo tarpu „Microsoft“ labiau linkusi paskelbti gautų pajamų, o ne parduotų „Surface“, dydį. „Microsoft“ ketvirčio ataskaita, laimei, atnešė gerą žinią: pajamos iš „Surface“ realizacijos pakilo 50 %, lyginant su analogišku laikotarpiu prieš metus.
Tiesa, puslapio „Computerworld“ žurnalistų teigimu, po detalios „Microsoft“ finansinės ataskaitos analizės paaiškėjo karti žinia apie planšečių „Surface“ verslą. Pajamos iš tikrųjų išaugo 50 %, tačiau lyginant tik su 2013 m. I ketvirčiu, ir pasiekė 494 mln. dolerių.
Jei lygintume su 2013 m. IV ketvirčiu, pajamos iš „Surface“ pardavimų smuko net 45 %. Tai visai logiška įvykių eiga, kadangi paskutinis praėjusių metų ketvirtis nepasižymėjo labai didele paklausa iš vartotojų pusės, nors mobilios elektronikos pardavimai ir augo.
Tačiau blogiausia yra ne tai. Šių metų I ketvirtyje „Surface“ gamybai ir platinimui „Microsoft“ išleido 539 mln. dolerių. Tai reiškia, jog ši veikla atnešė 45 mln. dolerių nuostolių – 15 % daugiau, nei ketvirčiu anksčiau. Jei žvelgtume į visą „Surface“ egzistavimo istoriją, „Surface“ uždirbo 1,8 mlrd. dolerių, o išlaidos sudarė 2,1 mlrd. dolerių. Taigi turime nuostolį, kurio didžioji dalis susidarė 2013 m. III ketvirtyje.
„Microsoft“ pripažįsta, kad didėjant planšetinių kompiuterių „Surface“ pardavimams, didėja ir kompanijos patiriami nuostoliai. Iš kitos pusės, nuostolių dalis visame „Surface“ pajamų „pyrage“ nuolat mažėja. Galima tikėtis, kad pelningai bus pradėta dirbti tik viršijus tam tikrą parduotų planšetinių kompiuterių kiekį. Tiesa, šiuo atveju būtina, kad šiomis planšetėmis susidomėtų daug daugiau vartotojų, nei dabar.