Privačių klientų palankiai įvertintą telefonų ir planšetinių kompiuterių draudimą telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ jau siūlo ir savo verslo klientams. Apsidraudusiesiems ne tik atlyginama žala – kol bus sutaisytas sugedęs telefonas ar planšetinis kompiuteris, „Omnitel“ klientams suteikia ir pakaitinius telefonus.
„Bendraudami su klientais patyrėme, kad verslo įmonėms telefonų ir planšetinių kompiuterių draudimo paslauga būtų ne mažiau reikalinga. Telefonų draudimas padeda išvengti neplanuotų išlaidų ir neleidžia vadovams bei darbuotojams likti be ryšio praradus telefoną, ar jam sugedus. Mobiliųjų įrenginių draudimo paslaugą kūrėme ir pritaikėme verslo klientams, atsižvelgdami į specifinius įmonių poreikius“, – sakė „Omnitel“ verslo vystymo skyriaus verslo klientams vadovė Rūta Budavičiūtė.
Vagystės arba sugadinimo atveju, kai įrenginio pataisyti nebegalima, apsidraudusiems savo klientams „Omnitel“ suteikia naują tokį patį įrenginį. Jei sugedęs mobilusis telefonas yra taisytinas, remonto metu klientai gauna pakaitinius panašaus funkcionalumo telefonus. „Omnitel“ mobiliųjų įrenginių draudimas suteikia ir 30 dienų draudimo apsaugą užsienyje, todėl apsidraudę klientai gali keliauti drąsiai, nesibaimindami galimų rūpesčių.
Privatūs „Omnitel“ klientai telefonus ir planšetinius kompiuterius draudžia nuo 2012 metų gruodžio. Dažniausiai žmonės renkasi drausti naujus vidutinio brangumo ir brangius išmaniuosius telefonus, kainuojančius nuo 500 iki 2500 litų, tačiau esama apdraustų ir palyginti nebrangių, iki 300 litų kainuojančių telefonų.