Remiantis išankstiniu „Microsoft“ ir „Nokia“ susitarimu, pirmoji iš kompanijų gavo galimybe dešimt metų naudoti prekių ženklu „Lumia“ ir „Asha“ savo mobiliuose įrenginiuose. Panašu, kad į savo ankstesnę darbovietę grįžęs Stephenas Elopas dabar jau nesiruošia slėpti savo tikrųjų planų, todėl ryžtingai pasisakė apie būsimas pertvarkas, praneša portalas CNet.
Teigiama, kad prekės ženklo „Nokia“ naudojimo kompanija „Microsoft“ atsisakys gana greitai. O štai „Nokia X“ su operacine sistema „Android“ gyvuos ir toliau, kad šis produktas yra strategiškai svarbus – daryti staigius pokyčius šioje srityje labai rizikinga.
„Microsoft“ taip pat perims „Nokia“ mobilių įrenginių spalvinę gamą, o štai ilgų išmaniųjų telefonų pavadinimų Stephenas Elopas norėtų atsisakyti – reikia kažko geriau skambančio ir įsimenančio. Naujų prekių ženklų kūrimas jau vyksta.
„Microsoft“ ir toliau daug dėmesio skirs išmaniųjų telefonų fotografavimo galimybėms. Puslapis „The Verge“ praneša, kad šiuo metu ruošiamasi anonsuoti išmanųjį telefoną su 5 MP priekine kamera. Kūrėjų manymu, toks telefonas labiau patiks „skaitmeninio narcisizmo“ šalininkams, t. y. tiems, kurie labai mėgsta savęs pačių kokybiškas nuotraukas.
Šiemet „Microsoft“ planuoja ir kelis „Windows Phone 8.1“ atnaujinimus. Pirmasis jų pasirodys liepos mėnesį, kitas – kiek vėliau. Kartu su jais gali debiutuoti ir nauji „Microsoft“ išmaniųjų telefonų modeliai. Beje, pačiam Stephenui Elopui labai patinka „Microsoft“ produktų unifikacijos idėja. Kartu jis atmetė visus kaltinimus, kad „sugriovė“ „Nokia“, kai buvo jos vadovas. Jo teigimu, jis visuomet veikė „Nokia“ akcininkų ir investuotojų labui, tačiau kai kurių sudėtingų sprendimų išvengti nepavyko.