Elektroninės technikos gamintoja „ASUS“ iš Taivanio tapo bene svarbiausiu „Intel“ korporacijos klientu. Pasak taivanietiško naujienų portalo „DigiTimes“, šios kompanijos pasirašė susitarimą, jog „ASUS“ savo gaminamose motininėse plokštėse, stacionariuose ir nešiojamuosiuose kompiuteriuose, planšetuose ir išmaniuosiuose telefonuose prioritetą teiks būtent „Intel“ mikroschemoms ir kitiems korporacijos techniniams sprendimams.
Toks susitarimas leidžia prognozuoti, kad „ASUS“ nuo šiol bus vienas iš pačių stambiausių „Intel“ klientų.
Kokią naudą iš to gaus paprasti pirkėjai? Niekam ne paslaptis, jog „Intel“ produkcija yra kokybiška ir turi geras technines charakteristikas, tačiau yra brangi, lyginant su konkurentų produkcija. Tad toks susitarimas tarp minėtų kompanijų leidžia tikėtis, kad „ASUS“ iš „Intel“ galės pirkti produkciją kur kas palankesnėmis kainomis, nei mažesnieji klientai, o tai savo ruožtu turėtų dar labiau atpiginti „ASUS“ planšetus, nešiojamuosius kompiuterius bei išmaniuosius telefonus.
Netolimoje ateityje tikriausiai sulauksime daug naujų „ASUS“ išmaniųjų telefonų bei planšetų, kurie naudos išimtinai tik „Intel“ produkciją, tačiau verta prisiminti, jog ir dabar netrūksta tokios įrangos.
Žiūrint vien į naujausius „ASUS“ produktus, iš karto galima paminėti išmaniųjų telefonų seriją „ASUS ZenFone“, kuriuose naudotos „Intel“ mikroschemos. Taip pat verta paminėti ir vieną iš garsiausių „ASUS“ transformerių serijų – „ASUS Transformer Book“, kur irgi naudojama „Intel“ platforma.
Tad kuo svarbus toks susitarimas kompanijai „ASUS“, kaip ir aišku. O kokią naudą gaus „Intel“? Bendradarbiavimas išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių srityse kompanijai „Intel“ irgi yra labai svarbus, mat jai nuolat tenka konkuruoti su tokiais mobilios rinkos lyderiais kaip „Qualcomm“, „MediaTek“, „AllWinner“, „Rockchip“ ir „nVidia“.
Šiandien „ARM“ procesoriai jau laikomi praktiškai išmaniųjų telefonų bei planšetų standartais, nors „Intel“ ir labai stengiasi konkuruoti su savais „x86“ šeimos mikrograndynais.
Todėl norėdama į savo pusę patraukti kinų gamintojus, „Intel“ bando panaudoti agresyvią kainų politiką bei subsidijas, kurios skatintų naudoti būtent šios amerikiečių kompanijos gaminamas platformas.
O jei „Intel“ iš ties drastiškai mažina savo kainas ir tokį pasiūlymą pateikė kompanijai „ASUS“, nuo to pirkėjams tik geriau – mažės išmaniųjų telefonų bei planšetų kainos bei didės konkurencija šiame segmente. Tokiose situacijoje visada laimi pirkėjai.