„Samsung“ mobilių įrenginių vartotojai nerodo jokio susidomėjimo programėlėmis, kurias gamintojas sukuria specialiai savo išmaniesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams. Vartotojų nenustebino nei „Google Now“ analogas, nei balso paieška, nei korėjiečių firminė mobilių programėlių parduotuvė.
Kompanijos „Strategy Analytics“ tyrimo rezultatai parodė, jog „Samsung“ mobilių įrenginių savininkai linkę naudotis „Facebook“, „WhatsApp“, „YouTube“ ir el. parduotuve „Google Play Store“. Savo ruožtu, „Samsung“ programėlėmis žmonės vidutiniškai naudojasi 7 minutes per savaitę. Palyginimui: „Facebook“ programėle „Samsung“ įrenginių vartotojai per mėnesį naudojasi vidutiniškai 11 valandų.
Nors korėjiečių gamintojo išmanieji telefonai šiuo metu dominuoja „Android“ rinkoje, tačiau, pavyzdžiui, firmine „Samsung“ pranešimu tarnyba „ChatON“ vartotojai naudojasi vos 6 sekundes per mėnesį. Korėjiečių kompanijai tai yra nemaža problema, kadangi ji nori vartotojus įpratinti naudotis jos programiniais sprendimais, kad vėliau atsirastų alternatyva „Google“ siūlomam „Android“.
Kodėl gi nieko neišeina? „Strategy Analytics“ viceprezidentas Barry Gilbert mano, kad priežastis gana paprasta – „Samsung“ programėlės sukurtos gana atmestinai. Koks gi problemos sprendimas? Ekspertas mano, kad reikia kurti geras programėles.