Teisingas marketingas sukuria pamatus, leidžiančius parduoti nereikalingas prekes. Tai tikras menas, kurį išmokti sugeba ne visi. Reikia nusimanyti tos pasaulio dalies, į kurią orientuojasi gamintojas, gyventojų mentalitetą.
Štai Kinijos ir Taivano gamintojas labai patrauklios Vakarų šalys, juo labiau, kad JAV ir Europoje pardavinėti savo prekes yra prestižo reikalas.
Tiesa, dirbant Vakarų rinkose, reikalingi šias rinkas pažįstantys specialistai. Pavyzdžiui, prekinį ženklą „Galaxy“ ir su juo susijusių reklaminių renginių kampaniją korėjiečių gamintojui „Samsung“ dar 2008 m. sugalvojo Paul Golden. Sprendžiant iš pasiektų rezultatų, marketinginė kampanija buvo pakankamai sėkminga, kad Paul Golden veikla susidomėtų kiti gamintojai.
Naujienų agentūros „Bloomberg“ teigimu, Paul Golden trijų mėnesių laikotarpiui buvo pasamdytas kompanijos HTC. Informacija dar nepatvirtinta oficialiai, kadangi sutartis yra konfidencialaus pobūdžio.
Marketingo specialistas bus pavaldus asmeniškai HTC vadovei Cher Wang. Ateityje būtent ji spręs, pratęsti sutartį su Paul Golden, ar ne.
Kompanija HTC gamina neblogus mobilius įrenginius, tačiau su reklaminių kampanijų organizavimu jai kažkodėl nesiseka. Anksčiau išleisti reklaminiai vaizdo klipai su kino industrijos žvaigždėmis vartotojams palikdavo labai dvejopą įspūdį.