Nuo balandžio pabaigos daugiau nei 400 lietuviškų interneto parduotuvių galima atsiskaityti nurodžius tik el. paštą ir telefono numerį. Sparčią tokios atsiskaitymo galimybės plėtrą lėmė partnerystės sutartis, susiejusi elektroninių pinigų sistemą „Paysera“ (Mokėjimai.lt) ir mokėjimo internetu būdą „Sving“.
„Sving“ ir „Paysera“ (Mokėjimai.lt) bendradarbiavimas reiškia, jog šiuo metu paprasčiausias rinkoje atsiskaitymo internetu būdas tampa masinis – nuo 20 parduotuvių išaugome iki daugiau nei 400, ir ketiname šį skaičių dar didinti. Be to, kad atsiskaitymas taps patogesnis, ši masinė plėtra neabejotinai turėtų formuoti ir naujus Lietuvos gyventojų apsipirkimo internetu įpročius. Daugiau pirkėjų galės įsigyti prekę, sulaukti jos, o sumokėti tik apžiūrėję – šiam procesui jie turi 45 dienas“, – teigia mokėjimo būdo „Sving “ vykdomasis direktorius Povilas Girčys.
Tarptautinę mokėjimų sistemą „Paysera“ administruojančios „EVP International“ generalinis direktorius Kostas Noreika teigia, kad ši plėtra yra naudinga ne tik el. parduotuvių klientams, bet ir pardavėjams.
„El. parduotuvėms tokio paprasto ir patogaus atsiskaitymo už prekes būdo, kaip „Sving“, pasiūlymas savo klientams gali padėti didinti pardavimus. Siekiame pasiūlyti įvairių atsiskaitymo būdų, kad pirkėjas pasirinktų jam patogiausią, o pardavėjas galėtų tiesiogiai priimti mokėjimus į vieną nemokamą „Paysera“ sąskaitą“, – sako pirmosios Lietuvoje elektroninių pinigų įstaigos vadovas.
Ir „Sving“, ir „Paysera“ (Mokėjimai.lt) ketina toliau plėsti elektroninio atsiskaitymo galimybes. Šiuo metu „EVP International“ diegia atsiskaitymo el. pinigais inovacijas – daugėja prekybos vietų su galimybe atsiskaityti mobiliąja pinigine „Paysera“. Tuo tarpu „Sving“ pradėjo bendradarbiauti su el. parduotuvių platformomis „Prestashop“, „Magento“ bei „Open Cart“ ir kuria jose nemokamą įskiepį, kad dar daugiau el. parduotuvių galėtų įsidiegti „Sving“ mokėjimo sistemą.
„Tik didžiausios el. parduotuvės turi savo IT komandas ir specializuotas, tik joms kurtas el. parduotuvių platformas. Tuo tarpu vidutinės ir mažos el. parduotuvės naudojasi bendromis el. parduotuvių platformomis, nes tai joms yra efektyviausia žiūrint į kaštus. Jausdami poreikį, sukūrėme „Sving“ modulį šioms platformoms, kurį nemokamai dalinsime savo partneriams. Jau dabar deramės su keliomis dešimtimis el. parduotuvių, tad el. parduotuvių skaičius, kuriose galima atsiskaityti „Sving“, artimiausioje ateityje turėtų dar labiau išaugti“, – plėtrą prognozuoja P. Girčys.