Progreso konferencijos „Login 2014“ pranešėjas Chrisas Jamesas, atsakingas už „Skype“ pardavimus ir strategiją Centrinėje ir Rytų Europoje, teigia, kad technologijos pakeitė visuomenės gyvenimą taip, kad ankstesnius dėsnius gali prisiminti tik vyresnės kartos žmonės.
„Vilniaus centre turite Katedros bokštą, kuris seniau būdavo žmonių susitikimo vieta. Paskambindavai diena prieš, susitardavai ir susitikdavai. Dabar su tokiu technologijų ir mobiliųjų bei išmaniųjų telefonų įsiskverbimu turime daugybę priemonių, kaip galime bendrauti su žmonėmis“, – kalbėjo konferencijos svečias.
Pats Ch. Jamesas prie „Microsoft“ prisijungė prieš šešerius metus, o paskutinius metus dirba prie „Skype“ pardavimų ir strategijos.
Specialistas skaičiuoja, kad bendravimas yra pirmaujantis procesas internetinėje erdvėje (apie 20 proc. atliekamų veiksmų internete). Palyginimui – apsipirkimui internete tenka vos 4 proc. Didelė dalis rinkoje skirta bendravimui pagimdė daugybę skirtingų būdų, kaip žmonės gali bendrauti („LinkedIn“, „Snapchat“, „Xbox“, „Skype“, „Whatsapp“).
„Žmonės jau pasimetę nuo pasirinkimo kokiais kanalais bendrauti“, – pastebėjo Ch. Jamesas.
Būtent pasinaudoję šiuo faktu „Skype“ užsibrėžė tikslą – šis prekės ženklas turi tapti bendriniu žodžiu. Besiskverbdami į rinką „Skype“ atstovai nori, kad „pabendrauti“ žodis būtų pakeistas į „skaipinti“, todėl produktą bandoma integruoti į visas įmanomas platformas („Xbox“, „Kindle“ ir pan.).
Šiuo metu Lietuvoje „Skype“ naudoja apie 1 mln. vartotojų. Visame pasaulyje „Skype“ naudoja apie 340 mln. žmonių. Kas dieną „Skype“ prakalbama apie 2,8 mlrd. minučių. 1/3 visų tarptautinių pokalbių vyksta per „Skype“.