Didžiausio degalinių tinklo „Lukoil Baltija“ klientai nuo šiol už įsipiltą kurą mokės greičiau ir paprasčiau – tiesiog naudodamiesi išmaniuoju telefonu. Mobiliųjų atsiskaitymų sistemos kūrėjams „WoraPay“ įdiegus mobiliosios piniginės programą, pakaks nuskenuoti ant degalų kolonėlės esantį QR kodą ir sąskaitą už degalus bus galima iškart matyti savo telefono ekrane. Ši „Lukoil“ inovacija – unikali ir pirmoji degalinių rinkoje Baltijos šalyse.
„Idėja rinkai pristatyti tokią paslaugą kilo reaguojant į klientų poreikius ir įpročius: skaičiuojama, kad Lietuvoje išmaniuosius telefonus turi daugiau nei pusė šalies gyventojų, o apie trečdalis jų naudojasi ne tik skambinimo, bet ir nuolaidų kortelių, laiko planavimo bei kitomis funkcijomis. Nuo šiol inovatyviems „Lukoil“ klientams nebereikės gaišti laiko eilėse prie kasų, o atsiskaitydami mobiliąja programėle, už degalų litrą jie mokės 10 ct pigiau. Šią paslaugą pirmiausia išbandėme keliose degalinėse Vilniuje, bet greitai ją įdiegsime visoje Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse, – sako Vaidotas Sklenys, „Lukoil Baltija“ Degalinių valdymo ir naftos produktų Mažmeninės prekybos vadovas. – Tai – jau antra naujovė, kurią diegiame siekdami taupyti savo klientų laiką: mūsų degalinėse veikia ir savitarnos kasos, kuriose už pirkinius galima atsiskaityti bet kuriuo paros metu ir bet kokiu būdu – grynaisiais, mokėjimo ar degalų kortelėmis.“
Nauja mokėjimo sistema „Lukoil“ degalinėse veikia paprastai: klientas, įsipylęs norimą degalų kiekį, išmaniajame telefone turi atsidaryti mobiliosios piniginės programėlę, nuskenuoti ant degalų kolonėlės priklijuotą QR kodą, ir, telefone sulaukęs elektroninės sąskaitos, ją apmokėti. Mokėti galima dviem būdais – per „WoraPay“ programą, kurioje priskirta standartinė kliento banko kortelė, ir per „PaySera“ (mokėjimai.lt) sąskaitą. Šiuo metu „WoraPay“ naudotis gali 1,3 mln. Lietuvos gyventojų, kurie turi kreditines arba internete veikiančias debetines mokėjimo korteles. Mobilios piniginės programėlę gali parsisiųsti visi, turintys telefonus su „Android“ ir „iOS“ operacinėmis sistemomis.
„Lukoil Baltija“ ir „WoraPay“ partnerystė yra įrodymas, kad šiuolaikinės technologijos gali supaprastinti visas kasdienes operacijas. Ši paslauga Baltijos šalyse dar naujovė, bet atsiskaitymas mobiliuoju telefonu už įsipiltą kurą jau galimas Vengrijoje ir Italijoje. Šių šalių praktika rodo, kad toks atsiskaitymo būdas klientui patogus ne tik dėl sutaupyto laiko, bet ir dėl mažėjančio grynųjų pinigų poreikio, - sako „WoraPay“ vadovas Aurimas Bakas. – Džiaugiamės, kad didžiausią degalinių tinklą Lietuvoje valdanti „Lukoil Baltija“ atvira inovacijoms ir drąsiai adaptuoja naujas technologijas. Apie mobilios piniginės paslaugą iš Vilniaus degalinių klientų girdėjome daug gerų atsiliepimų, tad neabejojame, kad greitai ji bus prieinama ir kitų miestų „Lukoil“ degalinių klientams“.
2012 m. išmaniųjų telefonų pardavimai Lietuvoje sudarė vos 37 proc. rinkos, Estijoje – apie 50 proc., Latvijoje – taip pat apie 37 proc., tuo metu Skandinavijoje – beveik 85 proc. 2013 metais išmanieji telefonai Lietuvoje užėmė jau daugiau nei 50 proc. rinkos. Kaip prognozuoja „GfK Retail and Technology Baltic“, 2017 m. išmaniųjų įrenginių skvarba mūsų šalyje priartės prie 100 proc. o tai gerokai daugiau nei sieks pasaulio vidurkis.
Bendrovė „Lukoil Baltija“, veiklą pradėjusi 1992 metais, per 22 metus išplėtojo 112 modernių „Lukoil“ degalinių tinklą.