Daugiausia kovą operatorių pakeitusių mobiliojo ryšio vartotojų perėjo į „Tele2“. Dėl numerio perkėlimo operatoriaus klientų skaičius išaugo 4079 – daugiau nei per sausį ir vasarį kartu sudėjus.
Tai yra didžiausias „Tele2“ klientų skaičiaus augimas nuo pat 2012 m. rugsėjo. „Tele2“ buvo vienintelis operatorius, praeitą mėnesį padidinęs klientų skaičių.
Per pirmą šių metų ketvirtį „Tele2“ klientų dėl numerio perkėlimo padaugėjo 7561 – taip pat daugiausiai tarp operatorių.
„Tele2” rinkosi tiek pagal sutartį mokantys gyventojai ir verslo klientai, tiek išankstinio mokėjimo paslaugų vartotojai.
„Nuolat teikiame gerus pasiūlymus visoms klientų grupėms ir daug investuojame į paslaugų kokybę. Tai lemia, kad žmonės renkasi „Tele2“ ir rekomenduoja mus savo artimiesiems“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
„Tele2“ pagal numerių perkėlimą pirmavo ir praėjusiais metais – klientų skaičius dėl to išaugo 26187.
Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Tele2“ 2G tinklas yra didžiausias ir apima 98,9 proc. Lietuvos. Operatoriaus 3G ryšio tinklas apima 79,4 proc. Lietuvos teritorijos ir yra antras pagal dydį.
Tarptautinės tyrimų bendrovės „Millward Brown“ vasarį atlikto reprezentatyvaus nuomonių tyrimo duomenimis, iš viso „Tele2“ ryšiu naudojasi 53 proc. Lietuvos gyventojų. Daugiau nei pusė tyrimo dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis.