Puslapis „Techcrunch“, remdamasis informuotais šaltiniais, pranešė, kad kompanija „Facebook“ ketina pervadinti virtualios realybės akinius „Oculus Rift“, taip pat ant jų patalpinti savo logotipą, juose įdiegti „savo sąsają“ (reikia pažymėti, kad akiniai šiuo metu neturi savo sąsajos). Tiesa, gana greitai „Facebook“ paneigė šiuos gandus.
Anonimu norėjusio išlikti kūrėjo teigimu, kompanija ketino pervadinti virtualios realybės akinius „po tam tikro laiko“, taigi neatmestinas variantas, jog tokie veiksmai bus atlikti, tik ne iš karto.
„Facebook“ atstovas spaudai pareiškė, jog tokie teiginiai nėra tiesa, o kartu yra „nesuderinami su mūsų santykiu „Oculus“ atžvilgiu“. Daug abejonių kelia gandai apie vartotojo sąsają – akiniai neturi savo sprendimo, jie veikia išskirtinai kaip terminalas vaizdui išvesti.
„Facebook“ teigia, jog leis „Oculus“ dirbti nepriklausomai, taip pat, kaip tai daro kitos socialinio tinklo įsigytos kompanijos – „Instagram“ ir „WhatsApp“. Priminsime, kad neseniai „Facebook“ įsigijo kompaniją „Oculus VR“ už 2 mlrd. JAV dolerių.
Aišku, tai nereiškia, kad „Facebook“ visiškai nesikiš į virtualios realybės akinių kūrėjų darbą, tačiau reikia tikėtis, kad visa tai „Oculus“ sprendimui bus tik į naudą.