Televizija jau nėra tokia populiari, kaip anksčiau. Naujausias tyrimas, kurį atliko kompanija „Deloitte“, leido sužinoti, jog paaugliai ir jaunimas, kuriam šiek tiek daugiau nei dvidešimt metų, žiūri filmus ir serialus, naudodami savo kompiuterius, išmaniuosius telefonus ir planšetes, ir tai daro dažniau, nei per didelį televizoriaus ekraną.
„Kalbos apie tai, kad televizija – tai televizorius, jau nebėra teisingos“, – teigė Gerald Beslon, kompanijos viceprezidentas. Jo vadovaujamo tyrimo metu buvo apklausta daugiau nei du tūkstančiai amerikiečių. Jų buvo teirautasi, kokį medijos turinį jie naudoja ir kaip tai daro.
Nežiūrint į tai, kad įvairaus dydžio ekranų kiekis namuose per paskutinius metus išaugo, tik šiemet televizorius nustojo būti įrenginiu, per kurį žiūrimi filmai, serialai ir TV laidos ir prie kurio žmonės praleidžia daugiau nei 50 proc. laiko, skirto šioms pramogoms.
G. Belson teigia, jog tai yra indikatorius proceso, rodančio, kaip rinka reaguoja į naujų technologijų pasirodymą. „Didžiajai daliai gyventojų patinka turinio peržiūrėjimo per kelis įrenginius koncepcija. Tačiau tokiam greičiui, kuriuo šis požiūris populiarėja, kai kurie žmonės vis dar yra nepasiruošę“.