Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“, užtikrindama geriausią aptarnavimą vartotojams visoje Lietuvoje, reorganizuoja savo klientų aptarnavimo tinklą. Prekybos tinklas „Simas“ nuo šiol keičia ne tik pavadinimą - naujasis „Omnitel mini“ prekybos tinklas, kurio salonai veiks visuose Lietuvos miestuose ir miesteliuose, maksimaliai priartina prie vartotojų aukščiausios kokybės „Omnitel“ paslaugas ir aptarnavimą.
„Mes siekiame būti geriausiai klientus aptarnaujančia Lietuvos telekomunikacijų bendrove, - teigė „Omnitel“ klientų aptarnavimo ir pardavimų direktorius Žydrūnas Stankevičius. – Norintiems apsilankyti būtent „Omnitel“ salone mūsų vartotojams jau nebereikės vykti į apskričių centrus – „Omnitel mini“ kiekviename Lietuvos mieste ir miestelyje teiks privatiems bei verslo klientams skirtas „Omnitel“ paslaugas”. Pasak Ž. Stankevičiaus, birželį Lietuvoje jau veiks daugiau kaip šimtas „Omnitel mini“ prekybos salonų.
Bendrovė „Omnitel“ turi plačiausią klientų aptarnavimo tinklą iš visų Lietuvos telekomunikacijos bendrovių, jį sudaro 34 „Omnitel“ salonai ir 145 bendrovės partnerių salonai. Visų „Omnitel“ ir „Omnitel mini“ salonų konsultantai pasirengę vartotojams pristatyti „Omnitel“ pasiūlymus, patarti, suteikti visą reikiamą informaciją.
Remiantis paskutiniais viešai skelbtais Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Omnitel“ pagal gautas pajamas užima daugiau nei pusę mobiliojo ryšio rinkos (53,48 proc.). Bendrovė, teikianti lengvai ir paprastai naudojamas bei užtikrintai veikiančias paslaugas, didžiausią dėmesį skiria mobiliojo interneto plėtrai.