Televizijos turiniui vis masiškiau keliantis į internetą, televizorius tebeišlieka vienu iš dažniausiai perkamų buitinės elektronikos prietaisų. Ekspertų teigimu, tradicinis TV žiūrovas nenyksta, tiesiog šiandien ieško išmanaus televizoriaus, leidžiančio praplėsti įprastas prietaiso funkcijas ir, pavyzdžiui, mėgiamas laidas stebėti internetu.
„Televizorius, kaip prekė, vis dar išlaiko patrauklumą – tai liudija visai neseniai Kaune, prekybos centre „Molas“, vykusios televizorių išpardavimo mugės rezultatai, kuomet televizorių pardavimai augo 5 kartus, – sako prekybos centrą valdančios įmonės „BPT Optima Retail“ generalinis direktorius Darius Urbonas. – Pirkėjus domina ne tik patraukli prekės kaina, bet ir galimybė gauti išsamią informaciją, pasikonsultuoti su čia dirbančiais specialistais – to dažnai trūksta televizorių įsigyjant internetu.“
„Tiek prekybos centre „Molas“ vykusios mugės metu, tiek įprastai pirkėjai dairosi vis didesnės ekrano įstrižainės televizorių – jei prieš porą metų populiariausia įstrižainė būdavo 80-ies centimetrų, tai šiuo metu dažnas žvalgosi į 140-ies centimetrų ir didesnės įstrižainės televizorius“, – sako įmonės „Avitela“ rinkodaros vadovė Eglė Sarafinaitė.
Anot jos, vis dažniau ieškoma ir televizorių, turinčių „smart“ funkcijų, kurios leidžia praplėsti prietaiso panaudojimo galimybes prijungiant išmaniuosius telefonus ar planšetinius kompiuterius, tad žiūrovas vis mažiau dėmesio skiria vienam ekranui. Be to, vis dažniau televizorius tampa ir bendravimo priemone – prijungę reikiamus priedėlius televizijos žiūrovai „Skype“ dėka gali kalbėtis su toli esančiais giminaičiais.