TEO atnaujina interneto ir televizijos paslaugas, kurios bus teikiamos naudojant vieną bendrą TEO prekės ženklą. Nuo kovo 5 dienos televizija GALA taps TEO televizija, o nuo balandžio mėnesio internetas ZEBRA vadinsis TEO internetu.
Didžiausia Lietuvoje integruotų telekomunikacijų, IT ir televizijos paslaugų teikėja bendrovė TEO prekės ženklus jungia į vieną, diegdama lengviau ir patogiau valdomas, tarpusavyje susietas naujos kartos paslaugas. Naudodama vieną vardą bendrovė taip pat nori jas aiškiau pristatyti privatiems ir verslo klientams.
Nuo atskirų interneto ir televizijos paslaugų ženklų prie vieno bendro pereiti paskatino ir tai, kad klientams siūloma vis daugiau integruotų interneto ir televizijos galimybių. Interaktyviosios televizijos klientai iš TV ekrano gali naudotis interneto turiniu, o interneto vartotojai televiziją gali žiūrėti per kompiuterius ir išmaniuosius įrenginius.
Nuo kovo 5 dienos TEO keičia ir interaktyviosios televizijos meniu – klientai TV turinį galės valdyti patogiau ir intuityviau, lengvai susirasti norimas programas ir vaizdo įrašus. Naujajame televizijos meniu klientams taip pat pristatoma naujovė, leidžianti kontroliuoti vaikų prie televizoriaus praleidžiamą laiką.
Bendrovės TEO išmaniosios televizijos klientų tyrimas atskleidė, kad per praėjusius metus įvyko TV žiūrėjimo įpročių lūžis – išmaniųjų TV galimybių naudojimas tampa masiniu. 2013 m. vien TV įrašų peržiūrų padaugėjo 2,3 karto.
TV įrašais, galimybe prasidėjusią laidą žiūrėti nuo pradžių, „YouTube“ ir kitomis naujovėmis dabar nuolat naudojasi maždaug kas antras (45 proc.) interaktyviosios TEO TV žiūrovas. Bendrovės ekspertai prognozuoja, kad įdiegus naująjį išmaniosios TV meniu, tokių klientų dalis per dvejus metus išaugs 1,8 karto iki 80 procentų.
Netolimoje ateityje išmanioji TEO televizija bus papildyta išskirtine naujove – galimybe jungtis prie savo failų talpyklos internete „Saugykla“. Ši paslauga jau testuojama ir neilgai trukus klientai tiesiai TV ekrane galės peržiūrėti virtualioje failų saugykloje turimus įrašus, fotografijų archyvą.
„Norime klientams siūlyti vis daugiau vertės, išskirtinių galimybių. Pastebime, kad žmonės jau labai aktyviai taiko pažangiausias TV ir interneto naujoves savo kasdieniame gyvenime. Sieksime, kad mūsų klientai šias technologijas valdytų intuityviai, lengvai ir patogiai“, – teigia TEO generalinis direktorius Kęstutis Šliužas.
Nuo balandžio mėnesio daliai TEO klientų didės interneto sparta, į vidutinės ir didžiausios interneto spartos paslaugų krepšelius bus įtraukiama daugiau papildomų paslaugų. TEO interneto paslaugų krepšelius papildys „TEO Wi-Fi“, „Saugyklos“, ir „Interneto apsaugos“ paslaugos, kuriomis klientai galės naudotis be papildomų mokesčių. Šios siūlomos papildomos vertės paslaugos klientams bus teikiamos priklausomai nuo jų pasirinkto mokėjimo plano.
TEO prekės ženklų pokyčiai prasidėjo dar prieš metus, kai balso telefonijos paslaugą imta sieti su TEO prekės ženklu, pavadinimas „ZEBRA belaidis mieste“ pakeistas į „TEO Wi-Fi“.
Šiuo metu TEO interneto paslaugomis naudojasi 431 tūkstantis, televizijos paslaugomis – 172,3 tūkstančio klientų.