Informacinių technologijų (IT) įmones vienijanti „Blue Bridge Baltic“ investavo 1 mln. litų į pardavimų proceso valdymo bendrovės „Synergy Cloud“ teikiamos paslaugos „Synergy Sales“ vystymą. Šiemet šiai paslaugai planuojama skirti papildomai 1 mln. litų. Investicijomis siekiama ne tik sustiprinti pozicijas Lietuvoje, tačiau ir įžengti į užsienio rinkas.
„Lietuvos verslo poreikis automatizuoti vidinius procesus auga, tad sparčiai daugėja įmonių, kurios domisi pardavimų valdymo sprendimais. Pastebime, kad „Synergy Sales“ paslauga jau naudojasi ne tik smulkus ir vidutinis verslas, tačiau ir stambios įmonės. Tai rodo, kad mažėja pasipriešinimas ir įmonės mato naudą efektyviai valdyti pardavimus. Be to, verslui patrauklus toks modelis, kad nereikia skirti didelių investicijų į nuosavas sistemas, nes „Synergy Sales“ teikiama kaip paslauga“, – teigia Zbignev Gulbinovič, įmonės „Blue Bridge Baltic“ generalinis direktorius.
Pasak Z. Gulbinovič, šiuo metu aktyviai ieškoma galimybių „Synergy Sales“ paslaugos eksportui, analizuojamas potencialas įvairiose rinkose.
„Esminį pokytį įmonės veikloje turėjo prisijungimas prie „Blue Bridge“ – apyvarta ir klientų skaičius išaugo keturis kartus. Paslaugos pardavimų augimą nulėmė sistemos pritaikymas Lietuvos verslo poreikiams, konsultacijos ir mokymai. Naujos informacinės sistemos naudojimas įmonėje susijęs su pokyčiais, todėl konsultacijos, mokymai lietuvių kalba yra didelis privalumas ir leidžia greičiau perprasti įrankį. Taip pat nemaža dalis įmonių vertina tai, kad paslauga teikiama iš Lietuvoje esančio „Blue Bridge“ duomenų centro. Verslas palankiai vertina faktą, kad jų duomenys neiškeliauja už Lietuvos ribų“, – sako Marijus Andrijauskas, įmonės „Synergy Cloud“ direktorius.
Pasak M. Andrijausko, įvertinant paskutinio pusmečio rezultatus tikimasi 3 kartus padidinti klientų skaičių, o paslaugos eksportas sudarytų 15 proc.
Programinės įrangos kaip paslaugos koncepcija (angl. Software as a Service, SaaS) paremta paslauga „Synergy Sales“ verslo įmonėms leidžia efektyviai valdyti pardavimo procesą iki sandorio sudarymo, realiu laiku stebėti visą procesą ir pasiektus rezultatus.
„Įmonės skaičiuodamos išlaidas informacinei sistemai, retai kada bando paskaičiuoti jos atsiperkamumą ir grąžą. Dažnai kartu su klientu paskaičiuojame, kad, pavyzdžiui, įmonei naudojantis „Synergy Sales“ viena darbo vieta pabrangsta apie 2 proc. per mėnesį, tačiau sistema padeda jau per pirmuosius mėnesius sutaupyti 10 proc. ir daugiau laiko, optimizuoti darbuotojo rutininius darbus, sudėlioti motyvacinę sistemą. Be to, sistema leidžia planuoti pardavimo pajamas ir visai komandai automatizuoti pardavimų procesą, kuris tampa prognozuojamu ir išmatuojamu“, – sako „Synergy Cloud“ direktorius.
„Synergy Sales“ siūlo keturis paketus, atsižvelgiant į įmonių dydį ir skirtingus poreikius. Paslaugos funkcionalumai, priklausomai nuo pasirinkto paketo, susideda iš pardavimų, užduočių, užsakymų, sąskaitų, prekių ir paslaugų, įmonių bei kontaktų valdymo modulių, bendrų kalendorių, bendradarbiavimo erdvė „teamgate“, e. rinkodaros įrankio naujienlaiškių siuntimui „Digimail“, dokumentų valdymo sistemos ir dokumentų saugyklos. Išanalizavusi kai kurių veiklos sričių įmonių poreikius ir joms būdingas problemas, „Synergy Cloud“ siūlo specialius paketus aktyvių pardavimų, inžinerijos, konsultacijų ir mokymų, baldų gamybos, reklamos ir žiniasklaidos, paslaugų bei ekspedicijos kompanijoms.