2013 m. „Huawei“ pardavė 48,8 mln. išmaniųjų telefonų ir užėmė 4,9 proc. rinkos. Tarp pirmaujančių pardavėjų „Huawei“ metinis augimas buvo didžiausias ir siekė 67,5 proc. 2013-aisiais pasauliniai išmaniųjų telefonų pardavimai išaugo 38 proc., tokiu būdu buvo parduota daugiau nei 1 mlrd. išmaniųjų telefonų.
Pasak reitingą rengusios tyrimų ir analizės bendrovės „International Data Corporation“, „Huawei“ pakilti ir išlaikyti trečią vietą padėjo teisingai pasirinkta plėtros politika: „Huawei“ pardavimų augimą lėmė tai, jog jie nuosekliai plėtė savo prekės ženklo žinomumą. 2013 m. ši kompanija didžiausią dėmesį skyrė savo prekės ženklo produktų vystymui, ypač išmaniųjų telefonų segmente. To rezultatas, jog 2013 m. „Huawei“ parduodamų išmaniųjų telefonų skaičius augo sparčiausiai tarp pirmaujančių gamintojų.“
Remiantis „Huawei“ duomenimis, bendros pajamos iš parduodamų mobiliųjų telefonų per metus išaugo 18 proc. ir sudarė 22,8 mlrd. litų. „Huawei“ produktais visame pasaulyje prekiauja per 600 pardavėjų daugiau nei 140-yje rinkų. Tokiu būdu „Huawei“ šiuo metu pasiekia daugiau nei 80 proc. mažmeninės išmaniųjų telefonų rinkos Kinijoje, Rusijoje, Italijoje, Saudo Arabijoje, Filipinuose bei Pietų Afrikoje.
2013 metais „Huawei“ išmanieji telefonai sudarė 87 proc. visos telefonų produktų linijos, iš kurių 12 proc. buvo vidutinės ir aukštos klasės telefonai, kurių kaina siekė daugiau nei 600 litų. Išmaniųjų telefonų pardavimų lyderis – „Huawei“ „Ascend P6“. Jis šiuo metu parduodamas daugiau nei 100 pasaulio šalių ir nuo pristatymo rinkai 2013 metų birželio 18 d. „Ascend P6“ siuntų skaičius jau viršijo 3 mln.
Norėdami dar labiau sustiprinti savo prekės ženklo „Make it Possibe“ žinomumą ir auginti pardavimus, „Huawei“ pradėjo reklaminių kampanijų seriją – 2013 m. pasirašė rėmimo sutartis su pirmaujančiomis futbolo organizacijomis, tokiomis, kaip: „Liga de Fútbol Profesional“ (Ispanija), „AC Milan“ (Italija) ir „Borussia Dortmund“ (Vokietija).
Telefonų pardavimų reitingą ruošia rinkos tyrimų ir analizės bendrovės „International Data Corporation“ (IDC), „Strategy Analytics“ bei „Canalys“.