„Bitės grupės“ teigimu, „Tele2“, apkaltinusi bendrovę netinkamu palyginimu „Labas kontrakto“ reklamoje, šiais desperatiškais viešumo veiksmais bando apginti susvyravusią pigiausio operatoriaus poziciją. „Bitės grupė“ jau trečią mėnesį pirmauja tarp šalies mobiliojo ryšio operatorių, pagal numerį perkeliančių klientų skaičių. Taip pat 60 proc. perėjusių į „Labas kontraktą“ yra buvę „Tele2“ klientai, kuriems aktualūs žemos kainos pasiūlymai.
„Mūsų reklamoje klientų prašėme pasidalinti įspūdžiais, ar jie perėję į „Labas kontraktą“ moka mažiau. „Tele2“ reakcija į šias reklamas rodo, kad jiems nepatinka klientų balsas ir nuomonė, jog geriausios kainos pasiūlymai jau nebe pas juos. Peržengdama visas verslo etikos normas, bendrovė bando savo buvusius klientus užtildyti“, – teigė „Eurocom“, valdančios „Labas kontraktą“ paslaugą, direktorius Aurimas Kapočius.
Per paskutinius mėnesius „Labas kontraktas“ įsitvirtino kaip mažiausios kainos abonentinio mokėjimo paslauga telekomunikacijų rinkoje. Tai parodė bendrovės „Spinter tyrimai” sausio mėnesį atliktas nuomonės tyrimas, kurio metu apklausus buvusius „Tele2“ klientus, kurie šiuo metu naudojasi „Labas kontraktu“, paaiškėjo, kad 83 % jų teigia, jog perėję į „Labas kontraktą“ sutaupo.
„Labas kontrakto“ reklamoje nusifilmavusi Ugnė atvirai pasakojo, kad „Tele2“ mesti kaltinimai ir kiti veiksmai, kuomet jos buvęs operatorius be jos sutikimo paviešino klientės naudojimosi mobiliuoju telefonu įpročius ją įžeidė, pažemino ir šokiravo.
„Prieš kameras papasakojau taip, kaip man atrodė ir pateikiau apytikslį sąskaitų palyginimą, nes dabar moku daug mažiau. Tuo tarpu „Tele2“ be mano sutikimo paviešino daugiau duomenų apie mano skambučius, peržiūrinėjo mano socialinių tinklų paskyras, dėl ko dabar jaučiuosi nesaugiai. Svarstau galimybę kreiptis į atsakingas institucijas dėl mano duomenų viešinimo“, – teigia Ugnė.
„Bitės grupė“ pateiks visus turimus duomenis tyrimą atliekančiai Konkurencijos tarnybai ir taip pat imsis teisinių priemonių dėl „Tele2“ atsakomųjų veiksmų.