Įsibėgėjus 2014 metams mobiliojo ryšio paslaugų konkurencija neaprimo, tačiau „Labas kontraktas“ užtikrintai veržiasi į priekį ir tapo žemos kainos garantu. Apklausus buvusius „Tele2“ klientus, kurie šiuo metu naudojasi „Labas kontraktu“, paaiškėjo, kad 84 % jų mano, jog naujasis „Labas kontrakto“ planas yra pigesnis pasirinkimas.
„Toliau sėkmingai konkuruojame mažiausių kainų segmente ir vis daugiau buvusių „Tele2“ klientų pripažįsta, kad „Labas kontraktas“ jiems padeda sutaupyti. Manome, kad artimiausiu metu telekomunikacijos rinkoje ir toliau išliks arši konkurencija, o tam mes esame pasiruošę“, – sako „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktorius Pranas Kuisys.
83 % apklausos dalyvių nurodė, kad, atsisakius „Tele2“ paslaugų ir pasirinkus „Labas kontraktą“, jų išlaidos mobiliajam ryšiui sumažėjo. Beveik trečdalis jų teigė, kad dabar sutaupo daugiau nei 40 %, o net 85 % sutaupiusiųjų pažymėjo, kad mobiliojo ryšio paslaugoms išleidžia bent 10 % mažiau.
Pasak P. Kuisio, „Labas kontrakto“ sutartį pasirašiusiems klientams sutaupyti padeda ne tik žemos kainos, bet tai, kad vartotojai nesuvaržomi ilgalaikiais įsipareigojimais. „Pasirinkus konkurentų pasiūlymą su terminuota sutartimi, jos galiojimo metu vartotojas yra įpareigotas mokėti nustatytą kainą, kuri laikui bėgant dažniausiai tampa daug didesnė nei vidutinė rinkoje“, – sako jis.
Anot jo, „Labas kontraktas“ tapo patogiu pasirinkimu ir klientams, iki šiol besinaudojusiems išankstinio mokėjimo mobiliojo ryšio paslaugomis: „Vartotojai, pasirinkę „Labas kontrakto“ planą, visada žino, kiek turi išleisti mobiliojo ryšio paslaugomis per mėnesį – tai padeda planuoti išlaidas ir taupyti.“
Nuo 2013 metų spalio mėnesio, kai Lietuvoje buvo pristatytas „Labas kontraktas“, jį jau pasirinko per 30 tūkst. naujų klientų.
Apklausą sausio mėnesį įgyvendino UAB „Spinter tyrimai“. Jos metu buvo apklausti buvę „Tele2“ klientai, šiuo metu besinaudojantys „Labas kontraktu“.