Jau trečią mėnesį iš eilės „Bitė Lietuva“ pirmauja tarp šalies mobiliojo ryšio operatorių, pagal klientų skaičių, perkėlusių savo numerį į bendrovės tinklą. Centrinės numerių perkėlimo bazės „Mano numeris“ duomenimis, sausio mėnesį į „Bitės“ tinklą perkelti 7865 numeriai, į „Tele2“ 7031, o „Omnitel“ – 3172 numeriai.
„Klientai nori bendrauti be apribojimų, todėl puikiai vertina „Bitės“ neribotų pokalbių planą „Laisvė“. Šį planą renkasi net 70 proc. mūsų klientų. Mums pristačius „Laisvę“ kainų skirtumų tarp Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių nebeliko, tad dabar klientai teikia pirmenybę geriausiam rūpesčiui, kokybei ir papildomoms paslaugoms“, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Fredas Hrenchukas.
Bendrovės vadovas pastebi ir naujus klientų vartojimo įpročius. „Bitės“ neribotų pokalbių planą pasirinkusių vartotojų vidutinė pokalbių trukmė išaugo apie 30 procentų, o vartotojų grupės, kuri kalba daugiausiai – net 100 procentų.
„Mano numeris“ duomenimis, iš viso per sausį „Bitės“ klientų skaičius išaugo 2198. Per šį laikotarpį „Tele2“ vartotojų skaičius augo mažiau – 1521, o „Omnitel“ – sumažėjo 3157 klientais.