Ukmergėje bus įrengtas ir atidarytas naujas telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ klientų aptarnavimo centras. „Bitė“ ir Ukmergės savivaldybė šiandien parašais patvirtino abipusius susitarimus.
„Plečiame klientų aptarnavimo pajėgumus, todėl atidarysime dar vieną skambučių centrą. Jį įkurti Ukmergėje nusprendėme apsvarstę nemažai alternatyvų. Sprendimą lėmė palankus miesto savivaldybės ir darbo biržos požiūris bei noras bendradarbiauti, galimybės pritraukti talentingų ir entuziastingų darbuotojų, be to – patogus susisiekimas su Vilniumi“, – teigia „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Fredas Hrenchukas.
F. Hrenchukas pabrėžia, kad aptarnavimo kokybė reikalauja ilgalaikio įdirbio ir nuolatinių investicijų į klientų aptarnavimą bei paslaugų kūrimą. „Bitė“ įsikurs Ukmergės savivaldybei priklausančiame pastate, kurį nuomosis, o į pastato remontą investuos apie 1 mln. litų.
„Mums svarbu, kad darbuotojai dirbtų geroje aplinkoje – rūpestis darbuotojais tiesiogiai lemia jų darbo kokybę ir bendravimą su klientais, – teigia F. Hrenchukas, – Ieškodami darbuotojų Ukmergėje taip pat tikimės sukurti stabilią ir ilgalaikę įvairaus amžiaus konsultantų komandą, kuri geriau supras kasdieninius klientų iš visos Lietuvos poreikius ir gebės maloniai nustebinti“.
Planuojama, kad naujame „Bitės“ klientų aptarnavimo centre iš pradžių dirbs viena komanda – apie 15 žmonių. Vėliau darbuotojų skaičius turėtų augti. Aptarnavimo centras Vilniuje veiks ir toliau.
Ukmergės meras Vydas Paknys neabejoja, kad mieste įsikūrusi „Bitė“ ne tik sukurs naujų darbo vietų, bet ir prisidės prie miesto verslo plėtros. „Svarbu, kad ukmergiškiai matytų galimybę savame mieste dirbti tarptautinėje bendrovėje, siekti karjeros. Kartu tikime, kad sėkminga partnerystė padės į Ukmergę pritraukti ir kitų investuotojų“, – sako Ukmergės meras.
Naujo skambučių centro darbuotojų paiešką „Bitė“ pradėjo jau dabar. Sausio 29 d. bendrovė Ukmergės turizmo ir verslo informacijos centre (Kęstučio a. 2-2, Ukmergė) rengs miestelėnų susitikimą su „Bitės“ komanda, kuriame pristatys darbo „Bitėje“ perspektyvas ir reikalavimus. Taip pat atsakys į ukmergiškių klausimus. Pasak bendrovės atstovų, pagrindiniai kandidatų atrankos kriterijai bus jų motyvacija ir gebėjimas rūpintis klientais geriau nei bet kas kitas.