Didžiausios Baltijos šalyse elektroninio verslo bendrovės „MarkIT“ apyvarta per pirmąjį 2006 metų ketvirtį pasiekė 4,79 mln. eurų ir beveik keturis kartus viršijo pirmojo praėjusio metų ketvirčio apyvartą, siekusią 1,29 mln. eurų.
Baltijos šalių rinkoje „MarkIT“ apyvarta padidėjo du kartus – nuo 1,29 mln. eurų per pirmąjį 2005 metų ketvirtį iki 2,61 mln. eurų per tą patį šių metų laikotarpį. Tuo tarpu Suomijos rinkoje įmonės apyvarta per pirmąjį 2006 metų ketvirtį sudarė 2,18 mln. eurų.
„Pirmąjį šių metų ketvirtį pasiekti rezultatai išties džiugina. Mūsų apyvarta Latvijoje ir Lietuvoje augo beveik 4 kartus“, – teigė „MarkIT“ pardavimų vadovas Lauris Havas (Lauri Haav). Jo teigimu, sėkmingus įmonės finansinius rodiklius lėmė bendras įmonės augimas, dviejų sėkmingai veikiančių bendrovių įsigijimas bei įžengimas į Suomijos rinką šių metų žiemą.
„MarkIT“ dar 2006 metų pradžioje įsigijo Suomijos elektroninio verslo bendrovę „E-Kanava“ ir didžiąją Estijos elektroninės pirkimų sistemos „Zebra Infosusteemid“ akcijų dalį.
Trijose Baltijos šalyse bei Suomijoje pelningai dirbanti „MarkIT“ šiemet planuoja pasiekti 17,89 mln. eurų apyvartą.