Elektros skirstymo bendrovė AB LESTO apie įvykusį elektros energijos tiekimo sutrikimą ir numatomą jo pašalinimo trukmę visus elektros naudotojus informuoja siųsdama nemokamus pranešimus SMS žinutėmis ir elektroniniais laiškais, tačiau penktadalis klientų dar nepateikė savo kontaktinių duomenų. Klientams taip pat teikiami pranešimai apie pasikeitusius elektros energijos tarifus, paslaugas ir kita jiems svarbi informacija.
Nemokamus pranešimus apie gedimus, pasikeitusius tarifus trumpąja SMS žinute ar elektroniniu paštu gauna visi privatūs LESTO klientai, kurie bendrovei yra pateikę savo kontaktinius duomenis. Individualūs pranešimai siunčiami tais atvejais, kuomet dėl avarinių gedimų, pvz., gamtos stichijų metu, nutrūksta elektros energijos tiekimas, norima informuoti apie planinius elektros energijos tiekimo nutraukimus ar pranešti pasikeitusias elektros kainas, kitą svarbią informaciją.
„LESTO aptarnauja apie 1,6 mln. klientų – daugiau nei 80 proc. jų mums pateikė savo kontaktinius duomenis, todėl svarbiais atvejais galime operatyviai siųsti jiems aktualią su elektros energijos tiekimu susijusią informaciją. Tie klientai, kurie dar nėra pateikę savo kontaktinių duomenų, gali tai padaryti prisijungę prie savitarnos svetainės www.manoelektra.lt, klientų aptarnavimo telefonu 1802 ar apsilankę bet kuriame klientų aptarnavimo centre. Savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt LESTO klientai gali pasirinkti jiems patogų informavimo apie gedimus būdą bei pasitikrinti, ar jų pateikti kontaktiniai duomenys aktualūs“, – teigia Deimantė Bareikienė, LESTO Klientų aptarnavimo valdymo departamento direktorė.
Pranešimuose apie LESTO užregistruotus gedimus gyventojams nurodoma, per kiek laiko planuojama pašalinti gedimą ir atstatyti elektros tiekimą konkrečiu objekto adresu. Gedimą pašalinus ir atstačius elektros energijos tiekimą, elektros naudotojai gauna atskirą pranešimą apie tai. Jei gedimo pašalinimo laikas būtų pratęstas, klientas apie tai būtų informuojamas atskiru pranešimu.
„Apie dalį gedimų, ypač nutolusiose vietovėse, LESTO gali neturėti informacijos, todėl gyventojai, jei dingus elektrai per 15 minučių negautų pranešimo apie tai, turėtų gedimą registruoti klientų aptarnavimo telefonu 1802. Žinoma, prieš tai reikėtų įsitikinti, kad gedimas kilo ne jų namų vidaus tinkle“, – teigia D. Bareikienė.
Klientai taip pat informuojami apie planuojamus elektros tiekimo nutraukimus dėl tinklo remonto darbų, apie elektros energijos kainų pokyčius, siunčiama kita svarbi su elektros energijos tiekimu susijusi informacija.
„LESTO įdiegti informacinių sistemų patobulinimai leidžia klientams gauti informaciją operatyviai ir patogiausiu būdu – gedimų atvejais nebereikia skambinti, norint sužinoti svarbiausią informaciją. Taip pat atnaujintoje savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt klientai gali atlikti visus svarbiausius jiems aktualius veiksmus, dėl kurių anksčiau reikėdavo vykti į klientų aptarnavimo centrą“, – teigia D. Bareikienė.
Sumažėjęs klientų, skambinančių dėl jau žinomų LESTO gedimų, skaičius bendrovei leidžia operatyviau aptarnauti klientus, kurie kreipiasi dėl dar neužregistruotų gedimų, taip pat sklandžiau organizuojami gedimų šalinimo darbai.