„Apple“ bendraįkūrėjas Steve'as Wozniakas, besilankydamas Kinijoje, neslėpė savo susižavėjimo kiniškais išmaniaisiais telefonais „Xiaomi“ bei tikino, kad šie įrenginiai būtų populiarūs ir pasaulinėje rinkoje.
„Xiaomi“ turi puikių produktų; jie yra pakankamai geri, kad prasimuštų Amerikos rinkoje“, – sekmadienį besilankydamas „Xiaomi“ būstinėje žurnalistams sakė pirmasis „Apple“ inžinierius.
„Xiaomi“ – viena iš populiariausių ir sėkmingiausių Kinijos technologijų kompanijų – pasikvietė S. Wozniaką apsilankyti ir pabendrauti su jų inžinieriais. S. Wozniakas sakė, kad dar neseniai pradėjo naudotis „Xiaomi“ išmaniuoju, bet įmonė ir jos produktai jam paliko stiprų įspūdį.
Ši kinų bendrovė garsėja savo išmaniaisiais telefonais su „Android“ operacine sistema, bet taip pat ji prekiauja išmaniaisiais televizoriais, kuria ir „Wi-Fi“ maršrutizatorių. Ateityje bendrovė taikosi į „išmaniuosius“ namų įrenginius, kuriuos būtų galima valdyti telefonu.
„Šios įmonės gera, stipri vizija. Ir jų kol kas pagaminti produktai yra esminiai elementai siekiant tos ateities“, – sakė S. Wozniakas.
Greičiausiai S. Wozniakas pas „Xiaomi“ lankėsi ne vien už „Ačiū“. Be to, neseniai jis buvo ir „Xiaomi“ surengtoje Naujųjų metų sutikimo šventėje Pekine.
Tiesa, tai ne pirmas kartas, kai S. Wozniakas giria „Apple“ konkurentų produktus. Praeityje jis yra sakęs, kad ir „Samsung“ gamina puikius produktus, ir netgi svajojo, kad „iPhone“ atsirastų kai kurios „Android“ funkcijos, rašo macworld.com.
Garsas apie „Xiaomi“ jau senokai pradėjo sklisti visame pasaulyje, nors ši įmonė išmaniaisiais telefonais pradėjo prekiauti mažiau nei prieš trejus metus ir tik Kinijoje bei Taivane. „Xiaomi“ telefonai greitai tapo pačiais populiariausiais namų rinkoje – jie Kinijoje perkami kur kas dažniau nei „iPhone“.
Viena iš kinų bendrovės sėkmės priežasčių – kad jie naudoja aukštos kokybės komponentus, tačiau iš jų pagamintus įrenginius parduoda santykinai pigiai – tarkime, šios įmonės flagmanas be sutarties kainuoja apie 2000 juanių (835 litus).
Tiesa, nežinoma, kiek pelno „Xiaomi“ gauna už kiekvieną telefoną ir ar apskritai jo gauna, tačiau ši bendrovė laikosi panašios strategijos, kaip ir „Amazon“, pardavinėdama „Kindle“ – įrenginiai yra pardavinėjami beveik už savikainą, tačiau įmonė uždirba naudodama įrenginius kaip platformą platinti programinę įrangą ir kitus virtualius produktus.
„Xiaomi“ kartais yra lyginama su „Apple“ – dėl greitos sėkmės ir dėl charizmatiško vadovo Lei Juno. Be to, neseniai įmonė sukėlė daug triukšmo, kuomet pasamdė buvusį „Google“ aukšto lygio vadovą Hugo Barra vadovauti tarptautinei plėtrai.