Pasakodama apie savo ketvirčio ir visų metų pasiekimus, kompanija „Gigabyte“ atskleidė ir tai, kokia yra situacija kompiuterių rinkoje, praneša puslapis „DigiTimes“. Ne paslaptis, kad stacionarių ir nešiojamųjų kompiuterių paklausa mažėja, todėl motininių ir vaizdo plokščių gamintojai taip pat stebi neigiamas tendencijas.
Tiesa, tokia nepalanki dinamika nesutrukdė „Gigabyte“ per 2013 m. IV ketvirtį gauti 18 % daugiau pajamų, tuo tarpu per visus metus pajamos augo 11,62 %, lyginant su 2012 m.
Iš viso per 2013 m. buvo išleista 20 mln. „Gigabyte“ motininių plokščių, iš kurių pagrindinė dalis priklausė žemiausiai ir vidutinei kainų kategorijai, tuo tarpu 40 % produkcijos realizuota Kinijos rinkoje. Vaizdo plokščių išleista 3,5 mln. Motininės plokštės uždirbo 70 % visų „Gigabyte“ pajamų, vaizdo plokštės – 20 %.
Gamintojo teigimu, nors motininių plokščių paklausa šiemet ir mažės maždaug 5 %, tačiau kompanija tikisi išsaugoti šios produkcijos pardavimus esamame lygyje (o galbūt netgi šiek tiek padidinti).
„Gigabyte“ nešiojamųjų kompiuterių pardavimai per 2013 m. sudarė 100 tūkst. vienetų, ne mažiau kaip pusė jų sudaro žaidimų gerbėjams skirti sprendimai. Naujas prekių ženklas „Aorus“ turėtų padėti kompanijai dar labiau išpopuliarinti šią produkciją bei jai skirtus periferinius komponentus.
Pasižymėti ir planšetinių kompiuterių rinkoje – per praėjusius metus realizuota 20–30 tūkst. vienetų. Dauguma jų – tai etaloniniai „nVidia Tegra 7“ sprendimai, modeliai su „Windows 8“ arba projektai, susiję su „Intel“ platformomis. Beje, išmaniųjų telefonų pardavimai padidėjo nuo 300 tūkst. iki 400–500 tūkst. vienetų.