Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ pajamos pirmąjį šių metų ketvirtį pasiekė 134,3 mln. litų ir, palyginti su tuo pačiu 2005 metų laikotarpiu, išaugo 20,5 procento*. Per tą patį laikotarpį bendrovės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, amortizaciją ir nusidėvėjimą (EBITDA) siekė 28,9 mln. litų ir, palyginti su praėjusių metų rezultatu, padidėjo 58,2 procento.
„Ir toliau išliekame rinkoje sparčiausiai augančiu operatoriumi - tai pirmiausia įrodo mūsų paslaugų aktualumą ir naudą klientams. Be to, spartus bendrovės augimas dar kartą patvirtina „Bitės“ prognozes, kad operatorių rinkos dalys šiais metais dar labiau susilygins“, – sakė „Bitė Lietuva“ grupės generalinis direktorius Maarten van Engeland. Pasak jo, bendrovė ir toliau orientuosis į klientams naudingas paslaugas ir konkurencingus tarifus, sieks geriausiai aptarnauti klientus Baltijos šalyse.
Klientų skaičius „Bitės Lietuva“ tinkle 2006 metų pirmąjį ketvirtį pasiekė 1,85 mln. (iš jų 57,5 tūkst. sudarė kitų mobiliojo ryšio paslaugų teikėjų klientai) ir, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 87 procentais.
„Bitė“ ir toliau pirmavo numerio perkėlimo srityje. Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, iki 2006 m. sausio 1 dienos bendrovę pasirinko net 42,8 tūkstančiai klientų, t.y., 63,5 procentai visų, pasinaudojusių numerio perkėlimo paslauga. „Bitė Lietuva“ dar labiau stiprino pozicijas verslo klientų segmente, šių metų pradžioje užimdama 41,1 procentą šalies verslo klientų rinkos.
Viena iš svarbiausių „Bitė Lietuva“ 2006 metų pirmojo ketvirčio naujienų rinkai – duomenų perdavimo galimybe išplėsta „Vodafone World“ paslauga. Nuo vasario 1 dienos ji užtikrina vienodus duomenų perdavimo tarifus 44 pasaulio šalyse ir galimybę rinktis iš 65 operatorių tinklų. Naujoji paslauga suteikia mažesnius duomenų siuntimo tarifus visose užsienio šalyse, o kai kuriose, pavyzdžiui, Danijoje tarifai sumažėjo net iki 67 procentų.
„Mobiliojo darbo galimybes išplėtė ir išskirtinė „Bitės Lietuva“ bei „Microsoft“ naujovė Baltijos šalyse – „Aktyvusis paštas“ (angl. push e-mail), leidžiantis gauti elektroninius laiškus į savo telefoną realiuoju laiku“, – sakė M. van Engeland. „Bitės“ vertinimu, mobiliojo biuro galimybėmis per pusantrų metų naudosis apie ketvirtadalis Lietuvos verslininkų.
2006 metų pirmąjį ketvirtį „Bitė Lietuva“ taip pat pasiūlė analogo rinkoje neturinčią paslaugą keliautojams „Bitė Travel“, pasiūlymus pigiau kalbėti užsienyje, daug dėmesio skyrė pasirengti 3G (UMTS) paslaugų startui balandžio mėnesį. Be to, bendrovė toliau tęsė EK remiamą „Saugesnio interneto“ programą ir vasario 7 dieną pirmą kartą Lietuvoje inicijavo tarptautinės Saugesnio interneto dienos minėjimą.
„Bitės grupei“ priklausančios bendrovės „Bite Latvija“ pajamos pirmąjį šių metų ketvirtį buvo per 1 mln. eurų** (3,5 mln. litų) ir, palyginti su 2005 m. ketvirtuoju ketvirčiu, išaugo per 28 procentus. Bendrovės tinklu besinaudojančių klientų skaičius nuo 2006 m. pradžios padidėjo 46 procentais ir pasiekė 81,1 tūkstantį. Dėl vykdomų investicijų į tinklo, klientų aptarnavimo salonų plėtrą bei paslaugų kūrimą „Bite Latvija“ EBITDA buvo neigiama ir siekė 2 mln. eurų (6,9 mln. litų). Palyginti su 2005 metų paskutiniu ketvirčiu, „Bite Latvija“ nuostoliai sumažėjo 2,4 karto.
*Į šiuos skaičius neįtrauktos pajamos, gautos iš „Bite Latvija“. Nuo 2005 m. pabaigos „Bitė“ taiko peržiūrėtą apskaitos politiką. 2005 m. pirmojo ketvirčio pajamos atitinkamai pakoreguotos.
** Į šiuos skaičius neįtrauktos pajamos, gautos iš „Bite Lietuva“.