Praėjus metams nuo gražaus bendradarbiavimo pradžios, skiriasi mobilius telefonus gaminančios bendrovės „BlackBerry“ ir dainininkės Alicios Keys keliai. Kanados bendrovė paskelbė, kad A. Keys naujų iššūkių galės ieškotis nuo sausio 30 dienos.
Dainininkės darbas technologijų bendrovėje pritraukė nemažai kritikos strėlių į šios ir taip ne pačius geriausius laikus išgyvenančios įmonės pusę – rinkos ekspertai tikino, kad, nepaisant labai stipriai į verslą orientuotos „BlackBerry“ veiklos, A. Keys buvo tiesiog garsenybė, pakviesta į įmonę vien tam, kad reklamuotų „BlackBerry 10“ išmaniuosius įrenginius, rašo ctvnews.ca.
Tuo tarpu „BlackBerry“ įnirtingai tikino, jog A. Keys įmonės veikloje dalyvauja labiau tiesiogiai ir pabrėžė, kad dainininkė yra ketverius metus dirbusi projekte, kuris skatino jaunas moteris rinktis karjerą specifinėse mokslo ir technologijų srityse.
„Mums teko puiki galimybė dirbti su tokia neįtikėtinai talentinga ir aistringa asmenybe“, – savo komentare rašė „Blackberry“.
Dainininkė Kanados bendrovei pradėjo dirbti praėjusių metų sausį, apie tai visuomenei paskelbta per „BlackBerry 10“ telefonų linijos pristatymą Niujorke – tuomet tikėtasi, kad šie telefonai padės atsigauti į gilią depresiją puolusiai bendrovei.
A. Keys per praėjusius metus dalyvavo daugybėje verslo renginių, jos veidas buvo matomas ir įmonės reklaminėje medžiagoje.
A. Keys informaciją apie naujus „BlackBerry“ telefonus taip pat išplatino socialiniame tinkle „Twitter“, įtraukė savo atstovaujamos bendrovės įrangą į vieną iš savo paskutinio koncertinio turo pasirodymų.
Tiesa, ne visas jos kelias „Blackberry“ buvo rožėmis klotas.
Netrukus po partnerystės užsimezgimo A. Keys žinutes į „Twitter“ įkėlinėjo iš „iPhone“ telefono – tai sukėlė abejones, ar ji iš tiesų yra lojali „BlackBerry“. Pati dainininkė teisinosi, jog į jos „Twitter“ paskyrą buvo įsilaužta.
O pastaraisiais mėnesiais „Blackberry“ įmonėje vyksta visuotinis apsivalymas, kuriam diriguoja naujas vadovas Johnas Chenas, siekiantis ištraukti įmonę iš gilios duobės.
Jo tikslas – sutelkti visą dėmesį į „BlackBerry“ lojalius verslo vartotojus, o ne švaistyti laiką ir pastangas nepastoviems privatiems vartotojams, kurie pastaruoju metu dažniausiai renkasi „iPhone“ telefonus ar įrangą su „Android“ sistema.