Daugiau nei 50 proc. naujų „Bitės“ klientų užsisako realaus laiko išlaidų kontrolės paslaugą – tai viena populiariausių papildomų bendrovės paslaugų. Ją pasirinkę klientai patys nustato norimą sąskaitos dydį ir yra tikri, kad ji nebus didesnė. Šiemet vartotojai dažniausiai pasirinkdavo išlaidų sumą iki 30 litų – tokį limitą nustatė 59 proc. privačių paslaugos vartotojų.
„Vartotojai nori bendrauti laisvai ir nevaržyti savęs mintimis apie būsimą sąskaitą. Nemokama realaus laiko išlaidų kontrolės paslauga naudojasi tik „Bitės“ klientai, tuo tarpu standartinės kredito limito paslaugos apie viršytą sumą dažnai praneša tik po kelių valandų ar net dienos“, – pasakoja „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktorius Pranas Kuisys.
Besinaudojančių šia „Bitės“ paslauga per 2013 m. skaičius beveik padvigubėjo. Privačių paslaugos vartotojų skaičius išaugo 72 proc., o verslo – 71 procentu.
Pasak P. Kuisio, paslaugos populiarumą lemia klientams suteikiamas laisvės pojūtis, kuomet nebereikia skaičiuoti prakalbėtų minučių, SMS ar mobiliojo interneto duomenų. „Tai kelia vartotojų pasitenkinimą ir užkerta kelią nesusipratimams – klientai patys pasirenka sąskaitos dydį ir žino, kad visada bus informuoti jam priartėjus. Tai, kad paslauga veikia realiu laiku, leidžia nebijoti, kad sąskaita bus viršyta keliaujant užsienyje, aktyviai naudojantis mobiliuoju internetu ar kitose situacijose, kuomet sąskaitos dydį lemia kiekviena minutė ir standartinės kredito limito paslaugos kartais nemaloniai nustebina viršyta suma“, – teigia P. Kuisys.
Vartotojai kontroliuoti išlaidas realiu laiku gali dviem būdais. Pirmąjį renkasi vartotojai, kurie nori gauti SMS žinutę, kai išlaidos pasieks jų pasirinktą sumą.
Antruoju būdu vartotojai yra informuojami SMS žinute, kai pasiekia 80 proc. sumos, o peržengus 100 proc. ribą, naudojimasis paslaugomis bus apribojamas, bet ne išjungtas. Jei vartotojas turi likusių nemokamų minučių, SMS žinučių ir megabaitų, jis ir toliau gali jais naudotis.
Išlaidų kontrole naudojasi iš viso apie 40 proc. esamų ir kas antras naujas bendrovės klientas. „Bitė“ šią paslaugą savo klientams pristatė užpernai. Pakeisti pasirinktą išlaidų sumą, įjungti ar išjungti paslaugą bendrovės klientai gali bet kada apsilankę savitarnos svetainėje ar paskambinę nemokamu klientų aptarnavimo telefonu.
Tai ne vienintelė papildoma „Bitės“ paslauga, stiprinanti rūpestį klientais. Bendrovė taip pat teikia telefonų garantinį „Be rūpesčių“, kuriuo įsipareigojo sugedusius telefonus sutaisyti per 3 darbo dienas, klientai gali naudotis vaikų saugumui skirta paslauga „Rūpestingi tėvai“, tikslios sąskaitos garantija ir ypatingu aptarnavimu – kuomet dauguma klientų klausimų išsprendžiami vieno kontakto metu. „Bitės“ klientai gali naudotis ir telefonų draudimo paslauga.