Nuo gruodžio mėnesio „Mercedes-Benz“ atstovybė Hamburge pradėjo automobilius pardavinėti internetu. Šis žingsnis – atsakas analogiškam BMW bandymui, rašo bloomberg.com.
Iš pradžių klientams pasiūlyta rinktis iš 70 jau sukomplektuotų automobilių, tarp kurių yra A-klasės hečbekas, keturduris CLA ir „CLS Shooting Brake“ universalas. Internetinis pasiūlymas apima lizingą, draudimą ir serviso paslaugas.
„Tai yra naujas išbandymas. Mes siekiame įgyvendinti savo viziją“, – tvirtina „Mercedes“ klientų aptarnavimo padalinio vadovė Andrea Finkbeiner-Mueller.
Kitų metų pirmame ketvirtyje „Mercedes-Benz“ automobilius internetu planuojama pradėti pardavinėti ir Lenkijos sostinėje Varšuvoje.
Tai nėra pirmas vokiečių bandymas automobilius pardavinėti internetu. BMW taip jau kurį laiką siūlo elektromobilį „i3“. Gamintojų atstovai priversti taip elgtis didėjant spaudimui iš automobilinių portalų, tokių kaip mobile.de.
„IHS Automotive“ analitikas Timas Urquhartas tvirtina, kad „Mercedes“ tokiu būdu bando į savo pusę patraukti jaunesnius, technologijomis besidominčius klientus.
„Mercedes“ ieško kelių, kaip pasinaudoti naujomis technologijomis ir atnaujinti pardavimų strategiją, kartu taip siekiama šiuo prekės ženklu sudominti jaunesnius klientus“, – įsitikinęs analitikas.
Automobilių kainos perkant internetu yra tokios pat, kaip ir įsigyjant mašiną salone, tačiau pirkti internetu skatina įvairios dovanos – bilietai į lenktynes ar nemokama stogo bagažinės nuoma atostogų kelionėms.