„Tyrimai rodo, kad skambinimas telefonu yra vienas patogiausių informacijos paieškos būdų. Operatyvumas, patogumas ir tikslumas – pagrindiniai veiksniai, skatinantys žmones ieškoti informacijos būtent šiuo būdu. Informacijos telefonas 118 yra absoliutus rinkos lyderis. Kiekvieną mėnesį šiuo telefonu sulaukiame daugiau kaip 900 tūkst. skambučių“, - sakė UAB „Lintel“ generalinė direktorė Daiva Urbanavičienė.
Praeitais metais atsakytų skambučių skaičius, lyginant su 2003 m., išaugo beveik 6 proc.
2004 m. spalio mėn. „Baltijos tyrimų“ atlikto tyrimo duomenimis informacijos telefonu paslauga dažniau naudojasi moterys nei vyrai. Daugiau nei pusė vartotojų, ieškančių informacijos telefonu, gyvena Vilniaus ir Kauno apskrityse.
Bendrovė „Lintel“ informuoja ne tik telefonu, bet teikia pokalbio sujungimo bei informacijos siuntimo SMS žinute paslaugas. 2004 metais išsiųstų žinučių skaičius, lyginant su 2003 metais, išaugo 40 proc., o pokalbių sujungimų skaičius – 25 proc.
UAB „Lintel“ paslaugą Informacija telefonu 118 oficialiai pradėjo teikti 2000 m. gegužės 17d.
AB „Lietuvos telekomas“ antrinė įmonė „Lintel“ yra didžiausia kontaktų centrų paslaugas teikianti bendrovė Lietuvoje, aptarnaujanti 16 mln. kontaktų per metus ir valdanti 4 kontaktų centrus. Bendrovė teikia klientų aptarnavimo (pagalbos, informacijos linijos, užsakymų aptarnavimo), duomenų bazių valdymo, pardavimo telefonu paslaugas, atlieka rinkos tyrimus bei viešosios nuomonės apklausas.