JAV siuntų pristatymo rinkos dalyviai gana aktyviai sureagavo į „Amazon“ vadovo pareiškimus, kad kompanija ruošia bepiločius skraidymo aparatus siuntų pristatymui savo klientams. Iš esmės, kliūtimi dabar yra ne techninės problemos, o teisiniai aktai.
Be „Amazon“ apie bepiločių priemonių naudojimui, pristatant prekes, kalba ir UPS, „FedEx“ ir DHL, nors pastarosios labiau kalba ne apie realius bandymus, bet apie galimybę tai daryti. Tiesa, alternatyvi prekių pristatymo idėja turi ir priešininkų. Bent jau „eBay“ vadovas John Donahoe pareiškė, kad jo kompanija „ilgalaikėmis fantazijomis“ nesižavi, o ketina susikoncentruoti į tuos dalykus, kurie pakeis klientų gyvenimą jau dabar.
Kaip pavyzdį „eBay“ galva pateikė mokėjimų sistemą „PayPal“, kuri 2013 m. pademonstravo 20 mlrd. dolerių apyvartą, taip pat eksperimentus su permatomomis parduotuvių vitrinomis, turinčiomis sensorines sąsajas ir atvaizduojančiomis norimą informaciją, kuri padeda lengviau apsipirkti.
John Donahoe įsitikinęs, jog jei bus susikoncentruota toje sferoje, kurioje kompanija nusimano, galima idėją išplėtoti į didelį verslą. Reikia pažymėti, kad „eBay“ nuolat tobulina logistikos paslaugas, netgi siūlomas prekių spartusis pristatymas per vieną valandą.
Beje, ta pati naujienų agentūra „Bloomberg“ praneša, jog kompanijos UPS atstovai vis dar nemato pakankamos prekių pristatymo bepilotėmis priemonėmis paklausos. Tokiu būdu, forsuoti esamus techninius ir ekonominius barjerus neverta. Žodžiu, artimiausiu metu mūsų padangėje tikrai nepamatysime būrių bepiločių skraidymo aparatų, pristatančių prekes mums ir mūsų kaimynams.