Mobiliojo ir fiksuotojo ryšio paslaugas teikianti bendrovė „Eurocom“ šių metų I ketvirtį pasiekė 13,9 proc. apyvartos ir pajamų augimą, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2005 m. Šis rezultatas buvo didesnis nei numatyta metiniuose planuose - pasiekti 11 proc. augimą. Bendrovės apyvarta siekia 7 mln. 948 tūkst. litų, o praėjusių metų I ketvirtį ji sudarė 6 mln. 978 tūkst. litų. Atitinkamai išaugo ir pajamos – nuo 5 mln. 914 tūkst. pernai iki 6 mln. 736 tūkst. litų šiemet tą patį ketvirtį.
„Eurocom“ 60 proc. savo pajamų gavo iš mobiliojo ryšio paslaugų teikimo, 26 proc. iš fiksuotojo, o likusias pajamas – iš telefonų pardavimo, aptarnavimo ir instaliacinių darbų. 2006 m. kovo 31 d. duomenimis, bendrovė turi daugiau kaip 30 tūkst. abonentų. Šių metų I ketvirtį „Eurocom“ abonentai prakalbėjo 13 mln. 258 tūkst. minučių.
„Mes sėkmingai įgyvendinome savo užsibrėžtus tikslus – tai įrodo ypač gera I ketvirčio veiklos ataskaita. Ir toliau eisime savo nustatyta linkme, vykdysime planuotą plėtrą – tiek mūsų klientų aptarnavimo centrų tinklo, tiek paslaugų asortimento. Nuosekliai orientuodamiesi į gyventojų rinką, pasiekiame vis geresnių rezultatų“, – teigia „Eurocom“ direktorius Liudvikas Andriulis.
Balandžio mėn. „Eurocom“ kartu su „VP Market“ pristatė inovatyvią išankstinio mokėjimo mobiliojo ryšio paslaugą „Telemaxima“ su nemokamo sąskaitos papildymo galimybe. „Telemaxima“ paslauga iškart po pasirodymo rinkoje susilaukė didžiulio susidomėjimo. Šiuo metu nemokamo sąskaitų papildymo kuponų išdalinta jau daugiau kaip už 1 mln. litų. „Eurocom“ vadovas įsitikinęs, kad šis naujas produktas, skirtas brandiems vartotojams, yra išties sėkmingas ir dar labiau prisidės prie sėkmingų bendrovės veiklos rezultatų augimo. Įmonė šiais metais planuoja pajamas didinti 11 proc., t.y. iki 30 mln. litų.