Pasinaudoję numerio perkėlimo paslauga, telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ paslaugomis lapkritį pradėjo naudotis 8125 kitų mobiliojo ryšio tiekėjų klientų. Tai yra 2258 daugiau nei kitas bendroves pasirinkusių „Tele2“ klientų.
„Tele2“ daugiausia rinkosi verslo klientai ir gyventojai, kurie už paslaugas moka pagal sutartis.
„Verslo klientai ir gyventojai, už paslaugas mokantys pagal sutartis, yra jautresni ryšio ir aptarnavimo kokybei. Tai kad jie renkasi mus, yra svarbus įvertinimas“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Tyrimai rodo, kad „Tele2“ kokybe vartotojai patenkinti labiausiai. Tyrimų bendrovei „RAIT“ rugsėjį atlikus reprezentatyvų nuomonių tyrimą, daugiausia – 73 proc. – apklausos dalyvių „Tele2“ paslaugų kokybę įvertino kaip aukštą ar labai aukštą. Tai yra 5 proc. daugiau nei prieš metus.
Bendrovės 2G ryšio tinklas yra didžiausias šalyje, o 3G tinklas apima 70 proc. Lietuvos teritorijos ir yra antras didžiausias.
Iš viso per 11 šių metų mėnesių „Tele2“ klientų dėl numerio perkėlimo paslaugos padaugėjo 23474 – daugiausia tarp visų mobiliojo ryšio operatorių.
Numerio perkėlimas Lietuvos mobiliojo ryšio tinkluose gruodį turėtų vykti dar intensyviau. „Tele2“ artėjant Kalėdoms dar kartą sumažino kainas ir šventėms atnaujino neribotų pokalbių ir SMS žinučių planą „Pigiau“.