Centrinės numerių perkėlimo duomenų bazės „Mano numeris“ duomenimis, mobiliojo ryšio vartotojai lapkritį dažniausiai rinkosi „Bitės“ paslaugas. Per šį laikotarpį daugiausia mobiliojo ryšio vartotojų savo numerį perkėlė į „Bitę“.
Prieš mėnesį „Bitė“ Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojams pristatė neribotų pokalbių ir SMS planą „Laisvė“. Jį pasirinkę bendrovės klientai už 22 litus per mėnesį gali skambinti ir siųsti SMS nevaržomai į visus tinklus, o už 3 Lt/mėn. įsigyti 1,5 Gb mobiliojo interneto.
„Vartotojai pastebėjo, kad „Bitė“ keičia rinką ir pristato naujoves. Mums pristačius planą „Laisvė“, konkurentai jį nukopijavo panašiomis kainomis. Kai kainos skirtumų praktiškai nebeliko, žmonės renkasi tą operatorių, kuris jais rūpinasi labiau, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Fredas Hrenchukas.
„Bitės“ klientai neturi ilgalaikių sutarčių, gali naudotis realaus laiko išlaidų kontrole ir paslauga „Rūpestingi tėvai“, jiems suteikiama tikslios sąskaitos garantija. „Bitės“ klientai taip pat gauna telefonų garantinį „Be rūpesčių“, gali apdrausti savo telefoną nuo nelaimingų atsitikimų ir visus kylančius klausimus išspręsti vieno skambučio metu. „Mano numeris“ duomenimis, iš viso per lapkritį „Bitės“ paslaugas, perkeldami savo numerį iš kito operatoriaus, pasirinko 10212 klientų. Per šį laikotarpį „Tele2“ pasiūlymus priėmė 8126 vartotojai, o „Omnitel“ – 2722. Tuo tarpu iš „Bitės“ išėjo 5625 klientai, o kitus du operatorius paliko daugiau vartotojų – su „Tele2” atsisveikino 5868, o „Omnitel“ neteko 8567 klientų.
Taip pat sparčiai populiarėjo prieš keletą mėnesių pristatyta mažai vartojantiems klientams skirta abonentinė paslauga „Labas kontraktas“, priklausanti „Bitės grupės“ įmonei UAB „Eurocom“. Ją jau pasirinko daugiau nei 20 tūkst. Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojų.
„Labas kontraktas“ mažai vartojantiems klientams pasiūlė tikrai žemas kainas, ir tai lėmė esminį pokytį šiame rinkos segmente. Daugiau klientų rinkosi „Bitės“ tinkle veikiančias paslaugas negu „Tele2“, – teigia F. Hrenchukas.