Mažiau vartojančių klientų rinkos segmentui pristatyta mažų kainų abonentinė mobiliojo ryšio paslauga „Labas kontraktas“ netruko sulaukti klientų dėmesio. Per kelis mėnesius „Labas kontraktą“ jau pasirinko daugiau nei 20 tūkst. Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojų. Dauguma jų atėjo savo numerį perkeldami iš „Tele2“.
„Labas kontrakto“ pasiūlymas mažai vartojantiems klientams aiškiai parodė, kad šiame rinkos segmente jie turi puikią kainos alternatyvą“, – sako „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktorius Pranas Kuisys.
Pasak P. Kuisio, geriausia priemonė paskleisti žinią – humoras. „Šiek tiek šaržuodami „Tele2“ reklamas, greitai ir aiškiai parodėme, į ką orientuotos „Labas kontrakto“ paslaugos. Su pigiausiu abonentinių mobiliojo ryšio paslaugų pasiūlymu šiame segmente išjudinome apmirusią konkurenciją“, – aiškina „Bitės“ rinkodaros direktorius.
Nuotaikingais komiško herojaus Sauliaus Poškos pasisakymais reklamuojamas pasiūlymas netruko sulaukti klientų reakcijos. „Labas kontrakto“ neterminuotą sutartį pasirašė daugiau nei 20 tūkst. Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojų, dauguma – buvusių „Tele2“ klientų.
P. Kuisio teigimu, konkurencijos nebuvimas mažai vartojančių klientų segmente iki šiol buvo nenaudingas vartotojams. Bendrovės „Spinter tyrimai“ atlikto tyrimo duomenimis, apie 80 proc. „Tele2“ klientų sutaupo pasirinkę „Labas kontraktą“. „Tai patvirtina, kad konkurentų reklamuotos kainos nebuvo tokios mažos, kaip jie teigė“, – sako „Bitės“ rinkodaros vadovas.
„Labas kontrakto“ prekių ženklo savininkė yra UAB „Eurocom“, priklausanti „Bitės grupei.
„Tele2“ komentaras
Komentuoja Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius:
„Labas kontraktas“ buvo pristatytas spalio 24 dieną. Iš viso spalį iš „Bitės“ į „Tele2“ atėjo 3917 klientų, į „Bitę“ išėjo 2563 klientai.
Mus renkasi daugiau klientų, tą pačią tendenciją matome ir dabar: lapkritį iš „Bitės“ gavome daugiau klientų, nei jų į „Bitę“ išėjo.