Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ po agentūrų apklausos žiniasklaidos planavimo partnerėmis pasirinko dvi agentūras - „VRS grupę“ ir „Media House“.
Bendradarbiavimą su jomis „Omnitel" pradės nuo šių metų gegužės 1 dienos. „Sprendimą dirbti iškart su keliomis žiniasklaidos planavimo paslaugas teikiančiomis bendrovėmis priimti paskatino sparčiai augantys „Omnitel“ integruotos komunikacijos poreikiai, – sakė „Omnitel“ rinkodaros direktorius Giedrius Makauskas. – Esame dėkingi savo buvusiai partnerei „OMD Lietuva“ už ilgametį profesionalų ir dalykišką bendradarbiavimą.“
„VRS grupė“ ir „Media House“ bus atsakingos už „Omnitel“ komunikacijos kampanijų žiniasklaidoje planavimą. Reklamos kūrybos ir gamybos srityje „Omnitel“ ir toliau bendradarbiauja su „VRS grupės“ kūrybiniu padaliniu ir „Leo Burnett Vilnius“.
Remiantis paskutiniais viešai skelbtais Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Omnitel“ pagal gautas pajamas užima daugiau nei pusę mobiliojo ryšio rinkos (53,48 proc.). Bendrovė, teikianti lengvai ir paprastai naudojamas bei užtikrintai veikiančias paslaugas, šiais metais didžiausią dėmesį skiria mobiliojo interneto plėtrai.