Neseniai startavęs daiktų pirkimo, pardavimo ir apsimainymo socialinis tinklas „Kickerpicker.com“ į savo komandą prisitraukė garsios sportinių automobilių gamintojos „Ferrari“ viceprezidentą pasaulinei rinkodarai ir pardavimams Luca Gualco. Jis tapo vienu iš „Kickerpicker.com“ valdančios bendrovės akcininkų. L. Gualco šiuo metu taip pat yra startuolio „Uber Technologies“, į kurį bendrovė „Google“ yra investavusi 258 mln. JAV dolerių, komandos narys.
L. Gualco „Kickerpicker.com“ bus atsakingas už tarptautinę projekto plėtrą, kurią ketinama pradėti nuo JAV rinkos. Jo bendradarbiavimas su „Kickerpicker.com“ prasidėjo dar seniau, Luca reikšmingai prisidėjo prie šio projekto idėjos vystymo. Verslininkas Stenfordo universitete apsigynė mokslų daktaro laipsnį, viena jo disertacijos temų – apsikeitimas daiktais internete. Ši patirtis leido mokslines teorijas pritaikyti praktikoje vystant šį startuolį.
„Tokio žmogaus, kaip Luca prisijungimas – mums itin reikšmingas žingsnis į priekį. Tikime, kad jo žinios, patirtis ir kontaktai mums ženkliai padės plečiantis į JAV rinką, kas šiandien yra pagrindinis mūsų prioritetas. Jis taip pat aktyviai dalyvavo investicijos iš „Google“ pritraukime į startuolį „Uber Technologies“. Šiuo metu mes taip pat kalbamės su potencialiais investuotojais dėl papildomos injekcijos plėtrai užjūryje. Tad L. Gualco mums yra neįkainojamas resursas, padedantis atidaryti duris, kurias iš Lietuvos atverti būna sunku“, – sakė projekto „Kickerpicker.com“ sumanytojas ir vienas iš savininkų Donatas Juškus.
„Kickerpicker.com“ – ne tipinis skelbimų portalas, o vieta, kurioje žmonės daiktus perka, parduoda ir jais keičiasi linksmai ir interaktyviai. Jame pardavėjai savo prekėms skatinami suteikti asmeniškumo, kelti nuotraukas, video ir kitaip kūrybiškai jas pristatyti. Todėl apsipirkimas jame iš pelės spaudimo ir prekių krovimo į virtualų krepšelį tampa nuotaikinga pramoga. Į šį projektą jo kūrėjai jau yra investavę apie 390 tūkst. Lt.
„Šiandieniniai interneto vartotojai yra socialiai aktyvūs, siekiantys maksimaliai mėgautis vaizdais, veidais, gyvenimais internete. Ne veltui šiandien tarp populiariausių socialinių tinklų randame „Pinterest“, „Instagram“, žinoma „Facebook“, kurių kertinę dalį sudaro būtent vaizdinis turinys. Manome, kad įprastų e. parduotuvių era po truputį eina į pabaigą, jau dabar galime pastebėti pirmuosius transformacijos į socialinį apsipirkimą ženklus. Todėl norime su „KickerPicker.com“ į šį traukinį įšokti vieni pirmųjų“, – sakė D. Juškus.
Lietuvoje „KickerPicker.com“ savo daiktus „stumdo“ jau ne vienas tūkstantis vartotojų, tarp kurių galima rasti ir visuomenei puikiai žinomų vardų: Algis Greitai, Mantas Wizard, Jurgis Bruzga, Baiba Skurstenė ir kitos įžymybės.