Informacinių ir ryšio technologinių sprendimų tiekėja „Huawei“ pasirašė partnerystės sutartį su „Liga De Fútbol Profesional“ (LFP, Ispanija). 2013–2014 m. sezono metu „Huawei“ bus LFP technologijų partnerė ir visame pasaulyje inicijuos rinkodaros veiksmų kampaniją, didinsiančią futbolo lygos žinomumą.
LFP leido „Huawei“ komunikacijai naudoti jų prekės ženklą, logotipą, talismaną, žaidėjų atvaizdus ir kitą išskirtinę medžiagą. Taip pat Ispanijoje parduodamuose „Huawei“ išmaniuosiuose telefonuose bus iškart įdiegta oficiali LFP programėlė. Be to, „Huawei“ vasaros stovyklų metu futbolo gerbėjai bus pažindinami su ispaniškojo futbolo kultūra.
„Kaip vienai iš pasaulyje pirmaujančių profesionalų futbolo lygų, mums labai malonu pradėti bendradarbiavimą su „Huawei“. Tikime, kad ši partnerystė padidins futbolo fanų aistrą ir susidomėjimą tiek futbolu, tiek technologijomis“, - kalbėjo LFP prezidentas Javieras Tebas.
„Tai – puiki partnerystė ir aš esu tikras, kad „Huawei“ išmanieji telefonai mūsų futbolo fanams suteiks naujus potyrius, kaip tai jau yra padaręs futbolas!“ - teigiamų emocijų neslėpė penkis kartus iš eilės komandą į lygos čempionės poziciją vedęs Hugo Sánchezas Márquezas.
2013-aisiais „Huawei“ paskelbė apie kelių įžymių futbolo klubų rėmimą, įskaitant „AC Milan“, „BVB“ ir „Wellington Phoenix“.
„Bendradarbiavimas su LFC suburia du savo srityse pirmaujančius prekės ženklus ir sukuria abiems pusėms naudingas galimybes. Remdama LFP, „Huawei“ turės dar vieną galimybę skleisti vartotojams savo žinutę „Make it Possible“ (liet. „Paversk tai įmanoma“). Tai yra mūsų pažadas padėti žmonėms išpildyti jų svajones – kokybiškus produktus paversti pasiekiamais kuo platesniam ratui“, – teigia „Huawei“ vartotojų verslo grupės viceprezidentas Jeffas Liu.
Sutarties pasirašymo ceremonijoje dalyvavo „Huawei“ vartotojų verslo grupės vadovai: viceprezidentas Jeff Liu ir rinkodaros viceprezidentas Shao Yang. Taip pat LFP prezidentas Javier Tebas, buvęs „Real Madrid“ žaidėjas Fernando Sanz bei Meksikos futbolo legenda ir LFP ambasadorius Hugo Sánchez Márquez.
Pagal IDC, „Strategy Analytics“ ir „Canalys“ paskelbtas ataskaitas, trečiąjį šių metų ketvirtį „Huawei“ užėmė trečiąją vietą tarp išmaniųjų telefonų gamintojų pasaulyje. 2014-aisiais „Huawei“ pristatys novatoriškų LTE įrenginių seriją ir toliau stiprins savo prekės ženklą tarp vartotojų per bendrą aistrą futbolui.