Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“, siekdama skirti dar daugiau dėmesio klientų poreikiams, būti arčiau klientų ir gerinti klientų patirtį, nuo sausio 1 dienos keičia įmonės organizacinę struktūrą.
Nuo kitų metų pradžios „Omnitel“ klientų aptarnavimo, pardavimų, kokybės ir rinkodaros funkcijos bus sutelktos trijuose padaliniuose, kurie atitinkamai dirbs su verslo, privačiais ir išankstinio mokėjimo klientais. Šie padaliniai bus atsakingi už visą darbą su klientais – tiek už klientų patirtį, tiek už produktų kūrimą.
„Tai vienas iš pagrindinių žingsnių mums įgyvendinant didelius pokyčius ir vėl tampant mobiliojo ryšio lyderiais Lietuvoje“, – sakė „Omnitel“ prezidentas Danas Strömbergas.
Naujoji „Omnitel“ organizacinė struktūra įsigalios nuo 2014 metų sausio 1 dienos.