Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ pastebi, kad ištikimi „iPhone“ gerbėjai, iš anksto registruodamiesi įsigyti naujuosius „iPhone 5S“ ir „iPhone 5C“, buvo tvirtai apsisprendę dėl norimo modelio, spalvos bei mokėjimo plano, ir yra pasirengę laukti, kol jų norimos spalvos modelis bus atvežtas į Lietuvą.
Nuo spalio 25 dienos, kai „Omnitel“ pradėjo prekiauti „iPhone 5S“ ir „iPhone 5C“ telefonais, šiek tiek daugiau iš anksto užsiregistravusių „Omnitel“ klientų rinkosi „iPhone 5S“ telefonus, tuo tarpu tarp „iPhone 5C“ populiariausi buvo baltos spalvos telefonai. Naujųjų „iPhone 5S“ paklausa visame pasaulyje yra didžiulė, tačiau „Omnitel“ deda visas pastangas, kad patenkintų savo klientų poreikius ir kuo greičiau pristatytų jų norimą modelį.
Per pirmąjį mėnesį daugelis „iPhone 5S“ pirkėjų įsigijo juodos spalvos („grey“) modelį. Neseniai „Omnitel“ pasiekė ir pirmieji ilgai laukti baltos spalvos („silver“) „iPhone 5S“ telefonai. Pirmoji auksinės spalvos („gold“) „iPhone 5S“ siunta Lietuvoje buvo išpirkta ypač greitai, artimiausiu metu „Omnitel“ pasieks daugiau aukso spalvos „iPhone 5S“ telefonų, kurių nekantriai laukia „iPhone“ gerbėjai.
Iš pradžių, kol naujųjų „iPhone 5S“ paklausa Lietuvoje yra didžiulė, „Omnitel“ juos parduoda savo klientams, įsigyjantiems telefonus kartu su bet kuriuo mokėjimo planu, tarp jų ir naujaisiais planais „Išmaniems“. Su užsiregistravusiais ir laukiančiais klientais „Omnitel“ susisiekia telefonu, o įsigytuosius telefonus pristato tiesiai kliento nurodytu adresu.