Bendrovė „Samsung“ siekia tapti pasauline lydere planšetinių kompiuterių rinkoje, pakartodama savo sėkmę išmaniųjų telefonų gamybos srityje, praneša P. Korėjos IT leidinys „ETnews.com“.
Pasak jo, „Samsung“ sparčiai didina savo rinkos dalį planšečių segmente. Jei pernai „Samsung“ planšetinių kompiuterių rinkos dalis nesiekė net trečdalio „Apple“ turimos dalies, tai šių metų trečiąjį ketvirtį atotrūkis smarkiai sumažėjo. „Apple“ per šį laikotarpį pateikė rinkai 30 proc. visų planšetinių kompiuterių, o „Samsung“ – 20 proc.
Leidinio teigimu, „Samsung“ 2014 m. planuoja pateikti rinkai visą eilę naujų savo planšetinių kompiuterių modelių su įvairaus dydžio ekranais, skirtingu dizainu ir funkcionalumu. „Samsung“ tikisi, kad planšetinių paklausa su 10 colių ir didesniais ekranais išaugs. Atsižvelgiant į mažėjančią asmeninių kompiuterių paklausą ir spartų planšetinių kompiuterių rinkos augimą dėmesys šios kategorijos planšetiniams kompiuteriams esą yra lengvai paaiškinamas.
Manoma, kad „Samsung“ gali netrukus pateikti planšetinių kompiuterių su 12,2 ir 13,3 colių įstrižainės ekranais modelius, kurie būtų skirti verslo vartotojams. Be to, bendrovė ketina pristatyti naujus planšetinius kompiuterius su AMOLED technologijos ekranais ir skaitmeninio rašiklio funkcija, sakoma pranešime.