Informacijos ir ryšio technologinių sprendimų tiekėja „Huawei“ ir futbolo klubas „AC Milan“ spalio 30 d., paskelbė sudarę finansinio rėmimo sutartį.
„Huawei“ tapo mobiliąja „AC Milan“ komandos partnere ir išmaniųjų telefonų bei planšetinių kompiuterių tiekėja. Futbolo klubas kompanijai leido naudoti „AC Milan“ prekės ženklą ir žaidėjų atvaizdus „Huawei“ komunikacijoje ir reklamos kampanijose Italijoje bei užsienyje.
„Po didelės sėkmės remiant 2011-ųjų „Super Cup“ Pekine, šiandien džiaugiamės galėdami tęsti partnerystę su „AC Milan“. Šis pripažintas futbolo lyderis puikiai atitinka mūsų tikslą tapti vartotojų rinkos lyderiu, – teigė „Huawei“ generalinis direktorius Italijoje George’as Zhao. – „AC Milan“ populiarumas Kinijoje atveria didžiules galimybes bendradarbiavimui artimiausioje ateityje.“
„Šis rėmimas yra puiki galimybė mūsų prekės ženklą ir produktus pateikti platesnei vartotojų grupei visame pasaulyje, ne tik Italijos ir Europos rinkoms, – teigė vykdantysis „Huawei Device Italy“ direktorius Daniele De Grandis. – Didžiuojamės susiedami savo prekės ženklą su „AC Milan“ – komanda su išskirtiniais rezultatais. Ji puikiai atstovauja mūsų aukštųjų technologijų ir aukštos kokybės produktus – tokius, kaip naujausias ploniausias pasaulyje išmanusis telefonas „Ascend P6“.
Sutarties pasirašymo ceremonijoje dalyvavo „Huawei“ generalinis direktorius Italijoje George‘as Zhao, vykdantysis „Huawei Device Italy“ direktorius Daniele De Grandis, „AC Milan“ vadovo pavaduotojas ir vykdantysis direktorius Adriano Galliani ir buvęs žaidėjas bei oficialus „AC Milan“ ambasadorius Franco Baresi.