Kompanija „Seagate“ publikavo savo veiklos ataskaitą III ketvirtyje. Per tris mėnesius pavyko uždirbti 3,489 mlrd. JAV dolerių pajamų, grynasis pelnas pasiekė 427 mln. dolerių. Tai yra kukliau nei „Western“ Digital (WD) rezultatai, kurie sudaro atitinkamai 3,8 mlrd. ir 495 mln. dolerių. „Seagate“ pelno marža siekė 28 %, tuo tarpu WD – 28,6 %.
Prieš metus „Seagate pajamos siekė 3,732 mlrd. dolerių, grynasis pelnas – 582 mln. Iš principo, tendencijos abiejų didžiausių standžiųjų diskų gamintojų atžvilgiu yra vienodos: pajamos ir pelnas mažėja, kadangi standžiųjų diskų kainos po truputį grįžta į normalų lygį po 2011 m. šuolio, o išlaidos naujoms technologijoms auga.
„Seagate“ užimamos rinkos dalis šiuo metu sudaro 40 %, tuo tarpu WD – 45,1 %. Tai reiškia, kad trečiam žaidėjui – „Toshiba“ – lieka ne daugiau kaip 12,9 % rinkos. Bendrą rinkos apimtį „Seagate“ vertina 140 mln. standžiųjų diskų – vienu milijonu daugiau, nei įvertino WD.
Per praėjusį ketvirtį „Seagate“ pardavė 55,7 mln. standžiųjuų diskų, WD – 62,6 vienetų. Vidutinė „Seagate“ diskų kaina per metus sumažėjo nuo 63 iki 62 dolerių, tuo tarpu pagrindinio konkurento – nuo 62 iki 58 dolerių. Tiesa, tai netrukdo WD demonstruoti kiek didesnę pelno maržą.
Per praėjusį ketvirtį į mažmeninę prekybą pateko 11 % „Seagate“ išleistų diskų, dar 21 % realizavo platintojai, tuo tarpu OEM sektoriui teko 68 %. Šiuo atžvilgiu „Seagate“ labiau priklauso nuo OEM gamintojų, nei „Western Digital“ (63 %).