Populiarių kompiuterinės periferijos ir namų elektronikos prietaisų gamintoja kompanija CANYON švenčia savo veiklos dešimtmetį ir savo gerbėjus žada nudžiuginti didžiulėmis nuolaidomis, eile renginių pardavimo vietose bei konkursais, kuriuose bus galima laimėti išties žavingus prizus.
„Šis jubiliejus mūsų prekės ženklui yra ypatingai svarbus, – teigia pardavimų ir rinkodaros vadovas Geert van Dijk. – Tai puikus metas žvilgtelti atgal ir įvertinus pastarojo dešimtmečio rezultatus švęsti tai, ką visi kartu pasiekėme. Tokios sėkmės nebūtume sulaukę be savo talentingos ir reikalingų įgūdžių sukaupusios komandos – mūsų darbuotojai ir yra ta pridėtinė kompanijos CANYON vertė, kuri leidžia patenkinti vis didėjančius vartotojų ir partnerių norus bei poreikius.“
Pasak Geert van Dijk, CANYON sėkmės paslaptis susideda iš pergalingos dizaino ir kainos bei kokybės santykio kombinacijos: „Mes nuolat siekiame rinkai pasiūlyti kokybiškus gražaus ir stilingo dizaino produktus, kurie pasižymi dar ir konkurencinga kaina. Šis principas mus veda į tikslą kiekvieną mielą dieną.“ Van Dijk antrina ir kompanijos marketingo vadovas Ivo van Houten: „Gedimų dalis sudaro mažiau nei vieną procentą ir tai yra vienas geriausių rezultatų rinkoje – tai puikiausiai įrodo mūsų kompiuterinių garsiakalbių, pelių ir ausinių patikimumą“.
Kompanija CANYON netolimoje ateityje paskelbs išties įspūdingą konkursą savo produktų fanams, kuriame bus galima laimėti įvairių vertingų prizų. Vartotojai taip pat pajaus šventinę nuotaiką: pasaulinės kompanijos CANYON partnerių parduotuvėse jų lauks didžiulės nuolaidos. Norintys sekti visus kompanijos jubiliejaus įvykius ir naujienas tai padaryti gali kompanijos „Facebook“ puslapyje arba aplankydami artimiausią partnerių parduotuvę.
Kompanija „CANYON“ skaičiuose – ką per tuos dešimt metų nuveikė kompanija:
- Parduota daugiau nei 20 mln. produktų.
- Pardavimų taškų jau daugiau nei 90-yje šalių visame pasaulyje – nuo Europos iki Afrikos ir Pietų Amerikos.
- Biurai įsteigti net 32-ose valstybėse.
- Daugiau nei 18000 vartotojų ir partnerių.
- Dvi būstinės – Nyderlanduose ir Taivane.
- Trys platinimo centrai: Šenženas, Dubajus ir Praha.
- 20 skirtingų produkcijos kategorijų – nuo garsiakalbių iki kompiuterių krepšių.
- 24 lokalizuoti interneto tinklapiai.
- Daugiau nei 550000 „Facebook“ pasekėjų.
- 7 „limited edition“ tipo produktų serijos, kurios pasižymi unikaliu ir apdovanojimus pelnančiu dizainu.