Ketvirtus metus Vilniuje veikianti E-maxima.lt bus efektyvinama. Naujai sukurta įmonė UAB „Matagorda“, kuri artimiausiu metu pradės rūpintis elektroninės prekybos veikla, planuoja investuoti į sistemos tobulinimą, pristatymo kokybės gerinimą, kitus būtinus darbus, kurie užtikrins dar spartesnį ir kokybiškesnį elektroninės parduotuvės klientų aptarnavimą.
„Vilniečiai jau pamėgo ir įvertino E-maxima.lt, todėl, galvodami apie šio verslo tolimesnį vystymąsi, nusprendėme pasitikėti įmone, kurios pagrindinis tikslas – ieškoti ir pritaikyti sprendimus, būtinus elektroninės prekybos tobulinimui, ir drąsiai diegti inovacijas. Kaip ir anksčiau, elektroninės prekybos vartotojai, prisijungę prie elektroninės parduotuvės, prekes rinksis iš mūsų asortimento ir naudosis dauguma prekybos tinkle siūlomų akcijų“, – sako MAXIMA LT, UAB, generalinis direktorius Arūnas Zimnickas.
Kasdien E-maxima.lt apsiperka per 200 vilniečių, kasmet parduodama daugiau nei 2 milijonai prekių. Dažniausiai elektroninės prekybos kurjeriai prekes veža jaunoms šeimoms, auginančioms mažus vaikus. Pastaruoju metu daugėja ir pensinio amžiaus žmonių, kuriems patogu užsisakyti maisto produktų, pristatomų iki pat durų. Į pirkinių krepšelį, užsakytą internetu, dažniausiai papuola šviežio maisto produktai – vaisiai, daržovės, pieno produktai ir geriamasis vanduo.
„Vystydami šią parduotuvę, visą dėmesį sukoncentruosime į elektroninės prekybos tobulinimą, į kurią esame pasiruošę investuoti. Ir toliau puoselėsime šios parduotuvės stiprybes – kokybiškų produktų parinkimą iš MAXIMOS asortimento ir greitą profesionalų krepšelių pristatymą patogiausiu klientui laiku“, – teigia UAB „Matagorda“ direktorius Aurimas Čiagus.
Anot jo, didelė dalis investicijų bus skiriama pačios elektroninės prekybos sistemos tobulinimui, kuris leis lanksčiau pirkėjams pasirinkti prekių pristatymo laiką, suteiks galimybę vykdyti dar daugiau užsakymų. Aurimas Čiagus sako, kad sustiprinus pozicijas sostinėje, bus svarstoma ir apie elektroninę prekybą kituose Lietuvos miestuose.