Rinkos tyrimų bendrovė „NPD Group“ paskelbė naujus duomenis, patvirtinančius menką naujojo „Apple“ vadinamojo biudžetinio išmaniojo telefono „iPhone 5C“ paklausą.
Iš visko sprendžiant, nedaug žmonių nori už beveik „Apple“ flagmaninių modelių kainą pirkti supaprastintų techninių savybių telefoną, nors ir išsiskiriantį įvairiomis korpuso spalvomis. Kita vertus, „NPD Group“ duomenys patvirtina flagmaninio modelio „iPhone 5S“ sėkmę rinkoje.
Bendrovės atstovų teigimu, jų atlikto naujųjų „Apple“ telefonų tiekimo apimčių tyrimo rezultatai liudija, kad „iPhone 5C“ tiekimai sumažinti maždaug 35 proc., o „iPhone 5S“ tiekimai išaugo 75 proc.
Analitikų manymu, „Apple“ padarė klaidą pozicionuodama plastmasinį „iPhone 5C“ kaip biudžetinį telefoną. „Apple“ produkcijos gerbėjai akivaizdžiai yra nusivylę šio telefono kainos ir techninių savybių santykiu, todėl labiau domisi „iPhone 5S“.
Manoma, kad „Apple“ gali būti priversta sumažinti „iPhone 5C“ kainą ir paversti jį iš tikrųjų biudžetiniu, jei norės išgelbėti šio modelio pardavimų apimtis nuo tolimesnio smukimo.